Afscheid nemen van dit forum

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik wil even afscheid van jullie nemen. Mijn man en ik zijn sinds vandaag uitelkaar dus is er geen kinderwens meer. Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor alle steun en begrip. En wil iedereen die zwanger wilt worden succes wensen en veel geluk. Helaas heb ik nog een probleem want weet nu niet of ik nu wel of niet zwanger ben. Dus nu moet ik andersom hopen dus dat het niet zo is.

Heel veel groetjes en liefs Selma

Hoi selma,ik wil je heel veel sterkte wensen met je verdriet!!en hoop voor je dat je nu niet zwanger bent,heel veel sterkte meid gr manuela

Lieve Selma,

Woorden schieten even te kort.
Ik wens je veel sterke met het verwerken hiervan.
Ik hoop je hier nog ooit te treffen.

Dus hopelijk tot ziens!!!

Dikke knuffel Flower

(en mocht je toch nog zin hebben in een babbel weet je dat je altijd hier nog welkom bent!!!)

Beste selma,

Wat erg voor jullie ik hoop voor jullie dat je niet zwanger bent.Laat je het nog even weten hier?
Heel veel sterkte de komende tijd
Groetjes Lotje

Hallo Selma,

Nu reageer ik weer op je berichtje alleen is de reden ervan niet leuk!

Wat erg voor je is het een keuze van beide om uit elkaar te gaan?

Hoop als jullie echt niet meer samen doorgaan dat je dan maar niet zwanger bent hoe vervelend het ook voor je is.

Laat je nog iets van je horen, en voor nu heeeeel veel sterkte en zet hem op je bent niet alleen!

Liefs Chili x

Hoi Selma,

Wat zal je het nu ontzettend moeilijk hebben meid. Wil je even heel veel sterkte wensen en heel veel liefs toesturen.

Groetjes,
Jade

Hoi Selma,

Wat verschrikkelijk !!!! Onwijs veel succes de komende periode en net wat Flower al zei, als je zin hebt om even te kletsen, je bent van harte welkom !!!!

Veel liefs Biaggi

Hoi selma,

Onee,wat erg zeg!!
Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd.
En wat de rest al zei kom gerust babbelen .

liefs niempie

Terug
Bovenaan