afscheid nemen van een stil verlangen

Gisteravond overviel het me ineens. Ik zal nooit een dochtertje krijgen. We zijn gezegend met 3 gezonde jongens en dit was voor ons de laatste zwangerschap. Ik had niet gedacht dat ik hier emotioneel om zou worden, maar ik heb er al wel een traantje om gelaten. Ik weet dat ik echt niet mag klagen. 3x snel zwanger, 3 goede zwangerschappen, 3 goede bevallingen en 3 mooie zoontjes. Maar toch doet het me een beetje pijn.....
 
Ik begrijp je helemaal. Na 3 KS voor mij geen kinderen meer. Het verlangen naar een groot gezin is daarmee weg!!! Ook ik heb last van tranen en laat ze gewoon lopen!!!
Heel veel sterkte ermee en ja hormonen..... We weten allemaal wat ze met je kunnen doen!!!
 
Het is nu definitief en dat maakt het emotioneel....snap ik wel meisie.....heeft niks te maken met dat je niet blij bent met 3 gezonde jongens..........

Rustig aan meid.........
 
ohh meid wat herken ik dat zeg. Ook voor mij de laatste keer geweest. Helaas niet zo`n leuke zwangerschap gehad dus ja. Vooral als ik s`nachts alleen met Jidde ben overvalt mij dat gevoel van jee dit is echt de laatste keer. De laatste keer dat je zo`n kleine wurm in je armen houd en als je dan ziet dan hij toch wel snel aan het groeien is pfff
 
Hoi meid,

Ik herken het van mijn moeder. Thuis zijn wij met vijf meiden. Ooit was er ook een broertje, helaas is hij overleden. Toen de zwangerschap daarop nog een meid ter wereld kwam is er veel pijn geweest bij mijn moeder. En tot de geboorte van mijn jongste zusje bleef de hoop op een jongetje. Het heeft even geduurd voordat alles een plaatsje kreeg, maar het heeft dat uiteindelijk wel gekregen.
Ik hoop dat je het de gevoel de tijd gunt en dat je blijft genieten van al je mannetjes.

Liefs Reja
 
Terug
Bovenaan