Afscheid Peuterspeelzaal

Hallo Allemaal

Wie kan mij helpen om iets leuks te bedenken (eigenlijk iets origineels) om te maken als afscheids kado voor de peuterleidsters.Op de peuterspeelzaal mag voor de kinderen niets getrakteerd worden dus blijven alleen de leidsters over.Het zijn zulke leuke leidsters dat ik het niet zo maar voorbij wil laten gaan.
Wie kan mij helpen.

Groetjes Ritschella

hoi,
is het de bedoeling dat het écht voor hen persoonlyk word?
want dan is het toch afhankelyk van persoon tot persoon,
de ene wil liever een bloemetje de ander muziek..
maar anders kan je ook knutselspulletjes(stickers of kleeffiguurtjes,of schmink voor feestjes en carnaval..of zwarte pieten mutsen voor met sinterklaas..)geven
dan kunnen ze daar achteraf nog lol mee hebben  in het kdv met de andere kids...
is maar een ideetje..,groetjes anne  

quote: ritschella schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-11-2005 18:26:25'));

Hallo Allemaal

Wie kan mij helpen om iets leuks te bedenken (eigenlijk iets origineels) om te maken als afscheids kado voor de peuterleidsters.Op de peuterspeelzaal mag voor de kinderen niets getrakteerd worden dus blijven alleen de leidsters over.Het zijn zulke leuke leidsters dat ik het niet zo maar voorbij wil laten gaan.
Wie kan mij helpen.

Groetjes Ritschella

Mijn dochtertje is 2 weken geleden naar groep 1 gegaan en ik wilde iets leuks doen als afscheid.
Ik heb bij de intertoys van die pluche bloemen gekocht en daar een kaartje aangehangen met een foto van haar met 3 maanden oud (toen ze daar kwam) en een foto van nu.
Ik heb bij de jamin kleine chocolaatjes gekocht in de vorm van een vlinder en hier ook
aan gehangen.
Dit heeft ze allemaal in een leuke rieten mand mee naar het KDV genomen en de leidsters kregen er ook een.

Groetjes van Miranda

hallo,

ik hoop niet dat ik te laat ben.. maar ik (als leidster van een PSZ) vindt persoonlijk een cadeautje wat een kind uitzoekt het leukst..dit komt vaak uit het hart het komt dus regelmatig voor dat ik thuis kom met een auto, een zeepje o.i.d omdat VAAK de ouders dit niet echt geweldig vinden .. vragen wij als het ons gevraagd wordt iets voor de groep... wij zitten schaars in de voorleesboeken dus als afscheid vinden wij dit geweldig omte krijgen.. vaak nog een persoonlijke tekst erin en het staat als een huis... een aanrader dus.. evenals een spel of puzzel ...popppenkastpop etc... kijk naar je budget en   leef je uit voor de groep daar worden we allemaal beter van

PS... van Chocolade krijgen we dikke billen hahahahaha

gr.Yet

Bij ons op de peuterspeelzaal gebeurd het inderdaad ook vaak dat er een mooi voorleesboekje gegeven wordt. Het cadeautje blijft op de peuterspeelzaal, maar als je voor in het boek een boodschap achterlaat. Bijvoorbeeld: Juf .... Bedankt voor het spelen en dan de naam van je zoon of dochter eronder met de datum van afscheid.

Terug
Bovenaan