afscheid van de wieg

Gisteren heeft mijn man tjerks ledikantje boven gezet. Maar kon het nog niet over mijn hart verkrijgen. hahahahaha. Dus heb hem lekker vannacht nog in de wieg gehad en op onze kamer gezet. Even als afscheid. Heb er een beetje moeite mee. Hoeveel avonden heb ik er bij staan kijken toen onze vent nog niet geboren was. De lege wieg toen hij in het ziekenhuis lag. Zo'n klein hoopje mens wat daar hulpeloos ligt in zo'n grote wieg. Waar hij nu toch echt te groot voor begint te worden. En dan zijn we nog geen 4 maanden verder. Dus vanavond maar het ledikantje in en de wieg schoonmaken, spullen wassen en hopelijk voor niet al te lange tijd opbergen.

ja als er weer wat veranderd kan dat
soms moeilijk zijn .
als hier wat weg gaat bv heemeltje
denk ik dit was de laatste keer
omdat wij besloten hebben dat 2 kinderen
genoeg is .
maar aan de andere kant denk ik
zo weer een stapje vedder
vind ze leuker als ze groter worden
dan dat hele kleine.

Wij hebben ivo zijn wiegje al opgeruimd met 13 weken. Ivo sliep altijd goed maar was opeens snachts weer wakker en sliep pverdag ook korter. We denken dat ie in zijn slaap met zijn armen tegen de rand sloeg en daardoor wakker werd. Slaapt in zijn ledikant weer super.
Zijn kinderwagen bak hebben we een week daarna opgeruimd om dezelfde reden.........

Ach, het is waar wat ze zeggen ze worden veel te snel groot. Maar aan de andere kant is het ook wel weer leul dat je steeds meer echt met ze kan spelen. Ivo zijn vader kan niet wachten tot ie kan gaan lego-en en voetballen!

Verder hoop ik t wiegje over niet al te lange tijd ook weer te kunnen gebruiken.

Jakkie ja gaar snel hè!

Fedde ligt nu naast me in de wieg, morgen gaan we voor het eerst in het nieuwe huis slapen en dan gaat hij zeer waarschijnlijk in z'n ledikant brrr
Onze slaapkamer is niet klaar dus wij slapen bij hem op de kamer. We gaan kleine stapjes uitelkasf 's nachts haha

De eerste nachtin zijn ledikantje...... Overdag vond hij het niet leuk. Heb hem in de wagen gelegd om te slapen. Nacht ging goed maar kwam wel al om 6 uur! En meneer lag achterstevoren.

kop op mied waarschijnlijk kan je in de toekomst het wiegje gewoon weer naar beneden halen en dan lekker vroeg neerzetten om te genieten van je voorpret! Groetjes Fee

Terug
Bovenaan