afscheid van het forum

A

Anoniem

Guest
hallo

wij zijn al 16 maanden bezig maar het wil niet lukken..
ben nu net aan de derde ronde clomid begonnen en alles is daar mee goed maar ik wil er niet meer mee bezig zijn ik denk echt dat het invloed kan hebben en dat wil ik niet meer ik wil rust en het is al moeilijk zat dat er iedere keer weer mensen vertellen dat ze zwanger zijn het doet te veel pijn..
ik kom niet meer terug als ik terug kom is het om te vertellen dat het eindelijk gelukt is
iedereen succes
doei doei

Hoi,

Heel begrijpelijk. Ik wens je veel sterkte en succes.

Liefs, Daniëlle

Hallo,

Ik wens je heel veel geluk en het is heel begrijpelijk dat je even adempauze neemt.
Ik hoop je toch hier snel weer te zien met goed nieuws!
Succes hoor!

Liefs Yvonne

Hallo,

Ook ik wil je veel succes wensen!
En inderdaad na 16 maanden kan ik me voorstellen dat het steeds meer pijn gaat doen om te lezen dat een ander wel zwanger is en jij niet.
Toch hoop ik je gauw weer terug te zien met goed nieuws!
En idd het is goed om er ff afstand van te nemen ook als is het moeilijk.

Veel liefs en succes!!

Tamara.

Hey.

Ook wij zijn al 17 maand bezig en wil niet vlotten, kan me dus heeeeel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik kom hier ook niet zo veel meer en als ik hier ben dan kijk ik snel alle berichten door en reageer op dat wat mijn aanspreekt. Denk dat het niet lang meer duurt en ik kom hier ook niet meer.
Ik hoop in ieder geval dat het afstand nemen positief uitpakt en je snel hier terug komt met goed nieuws.
Duim voor je.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan