Afscheid van opa genomen!

Vandaag is mijn opa dan toch overleden.
Zondag kregen we te horen dat het niet goed ging en kreeg hij de ziekenzalving. Het is dus eigenlijk heel snel gegaan. Je weet dat er er aan zit te komen maar toch, op het moment dat je het telefoontje krijgt stort je toch even in.
Vanavond even naar opa geweest. Hij lag heel mooi opgebaard. Dat is toch wel erg fijn.
Zondag is de avond wake en maandag de begrafenis.
Heftige dagen voor de boeg dus.

Ons Ukkie is heel erg rustig als we bij opa zijn, zodra we daar weg zijn wordt Ukkie weer actief, we zijn ook uit de tweede naam mocht het een jongetje worden. De tweede naam wordt dan Petterick. Mijn opa werd door iedereen Pette genoemd. Vandaar
Pette Rick.

Het is weer een lang verhaal geworden, maar het lucht wel iets op.

Ik ga proberen te slapen.
Liefs Danielle

Heel erg gecondoleerd met dit verlies. Het is wss een fijn gevoel dat de kleine rustig is als je bij opa bent en daarna weer wat drukker wordt...een hele mooie 2e naam! En ik wens jou en je fam heel veel sterkte met de verwerking.

Kus marleen

Gedondoleerd met het verlies van je opa.
Wens jullie veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Heel mooi dat jullie opa willen vernoemen als het een jongetje wordt.

Denk goed om jezelf en de kleine uk!

Lfs Esther

He meis,

Wat vervelend dat hij nu toch is overleden! Sterkte de komende tijd. Denk wel een beetje aan jezelf!

Het is een mooie 2e naam voor een evt jongetje!

Liefs Liff

Terug
Bovenaan