afscheid

Lieve meiden (Petra, Jenke, Ellen)
Voorlopig even mijn laatste berichtje op de site. Met mij gaat alles goed. Ik voel me weer gezond en de zwangerschap is echt afgelopen (geen hormonen meer in mijn bloed). Verder geen groot drama ofzo, maar ik merk wel dat het me echt flink heeft geraakt. Zoals ze zeggen ‘ik sta er mee op en ga er mee naar bed ’. Ik ben er dus voor mijn gevoel teveel meebezig en ik heb daarom maar besloten eventjes niet meer op deze site te komen. Hoe moeilijk ook want ik vind jullie echt super!
Jenke en Ellen super dat jullie zwanger zijn! Ik ben echt blij voor jullie en hoop dat jullie een lekker makkelijke zwangerschap hebben, met weinig klachten en heel veel blijheid vrijheid enzo. Ik kan ook niet wachten!
Petra hou vol en dan komt het vanzelf. Ik hoop dat alle uitslagen goed zijn en jullie snel zwanger zijn.
Mijn mailadres is sanvriens@yahoo.com, want ik vind het toch nog wel heel leuk om te weten hoe het met jullie drietjes gaat!
En alle andere meiden, zet hem op, hou vol want het gaat een keer lukken!
Liefs san
 
Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ik ben dan niet gestopt met lezen, maar heb wel geprobeerd het op zij te zetten. In Januari na mijn miskraam is dat dan niet gelukt. Maar afgelopen maand wel.

Het is amazing hoe je lichaam ook tot rust komt, als je geest tot rust komt.

Heel veel succes.

Liefs Tatjana
 
Lieve San!!!
Ik hoop dat het voor jou ook een keer snel goed raak is!!!! Ik wil je in ieder geval ook heel erg bedanken voor je steun!!!!!! IK ga voorlopig ook het forum niet meer op. Wil nu lekker gaan genieten van het feit dat ik zwanger ben. Als het tenminste een keertje echt tot me doordringt!!! Maar lieve meid: het ga je goed!!!!!
 
hoi Sandra,

Woon je in Engeland????( gezien je e-mail adres?) ben je daar tijdelijk gevestigd en woon je daar allang?

groetjes en laat nog iets van je horen!!
succes overal mee.

Merel
 
Terug
Bovenaan