afscheid

Hallo allemaal,
ik heb enorm genoten van dit forum, vond het heel erg gezellig om met elkaar mee te leven en mee te denken. Ik wil jullie allemaal bedanken voor lieve reacties het werd voor mij echt wel een beetje een verslaving.
Helaas merk ik dat ik nu veel te veel bezig ben met zwanger worden, ik had dagen, vooral dit weekend dat ik aan geen andere dingen meer dacht. Dat wil ik niet, ik wil ook graag met andere dingen bezig zijn, genieten van ons huis, vakantie, enz. En ik wil heel graag gewoon lekker genieten van ons samen. Ik hoop dat we gauw zwanger worden maar ik wil dat dat niet het enige wordt en als ik zo door ga is die kans groot. We hebben twee stel vrienden met prachtige kinderen waar ik elke dag van kan genieten (ze wonen lekker dichtbij) en we zien het verder wel. Ik zal het forum wel missen, en als ik zwanger ben ga ik wel naar het maandforum. Ik hoop dat ik jullie daar weer tegen kom.
ANK IVY en TATJANA ik hoop dat de test over een paar dagen toch positief is en als je niet zwanger bent hoop ik dat je gauw weer ongesteld wordt zodat de volgende eisprong niet lang laat wachten.
AMSTERDAMNED ik hoop dat je snel wat weet.
MARIELLE sterkte ik kan me voorstellen dat je af en toe wat negatief wordt als de rode duivels weer verschijnen.
MUTSIE ik heb helaas geen tips om zacht te klussen, het werd erg laat dit weekend en het was maar 1 nachtje, dat hebben we dus maar even overgeslagen.
LIEVE MEIDEN ik hoop dat we elkaar op een ander forum weer tegen komen, want ik wil natuurlijk wel errug graag zwanger worden. vandaag kijk ik nog even en vanaf morgen is het forum voor mij afgelopen.
Heel veel sterkte en succes allemaal.
liefs lies.
 
Hoi Lies,

Ik weet waar je het over hebt...sinds ik op dit forum zit ben ik er ook veel meer mee bezig en duurt de maand ook heel wat langer. Maar af en toe is het wel gezellig.

Ik wens je heel veel succes met klussen en zo en misschien spreken we elkaar nog eens op een forum.

Veel liefs
Ivy
 
Hoi Lies!

Jeetje wat jammer dat je ons gaat verlaten :-(. Maar als jer te veel mee bezig bent gaat het ook de verkeerde kant op. Daar heb je gelijk in. Ga lekker genieten van jullie nieuwe huisje, je vakantie en natuurlijk elkaar. Want dat is toch het aller belangrijkste!
Ik hoop dat je je gedachten wat kan verzetten en dat je snel zwanger mag raken!! Enne....dan wel weer ff wat van je laten horen hoor, want we blijven natuurlijk wel erg nieuwschierig!

Veel liefs en het ga je goed!
Dikke knuffel Sophia
 
hoi lies, ik snap heel goed wat je bedoeld en ik vind het erg knap van je dat je dit besluit dan neemt, want het blijft inderdaad steeds maar aan je trekken...heel veel succes in de komende maanden en ik hoop natuurlijk voor je dat je gauw zwanger bent en dat we je dan allemaal terug zien op het 'volgende forum'!!
Liefs
Cathy
 
He lies,

weet inderdaad helemaal wat je bedoeld en je hebt groot gelijk. Ga maar eens op hele andere dingen focussen want er is zoveel meer en anders moois in de wereld. Hopenlijk krijg je dan een beetje rust en misschien is dat wel nmet wat nodig is. In ieder geval veel succes, geniet van je huisje, je mannetje, de mensen om je heen en hopelijk zien we je weer op t andere forum strakkies,

doeg Ammie
 
Daaaaaaaaag Lies.......

Wel heel jammer hoor maar ik begrijp je heel goed. Zelf heb ik ook al een paar keer in dubio gezeten, van de ene kant vind ik het erg leuk maar van de andere kant neemt het ook zo veel tijd in beslag en ben je er geestelijk veel mee bezig.

Ga lekker genieten van je huisje, je vakantie en vooral van elkaar. Mocht je eerder zwanger worden dan ik zou ik het wel erg leuk vinden als je het hier nog even komt melden. Dat natuurlijk alleen als je het zelf wil.

Heel veel liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan