afscheid

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ten eerste iedereen die zanger is gefeliciteerd!

Ik wil even vertellen dat mijn relatie voorbij is. ik heb er veel verdriet van. Gelukkig ben ik niet zwanger geworden. Ik heb altijd met veel plezier mee gelezen en zal dat hoop ik ook weer eens in de verre toekomst mogen doen.
Kimpansee, heel veel succes en ik duim en denk nog heel veel aan je!
alle anderen geef de moed niet op!! doe ik ook niet.

Heel veel liefs en dikke kussen
Annemieke
Anne,33

Hei Annemieke, heel veel succes in je verdere leven en sterkte met het verwerken van alles, het is geen makkie.
ik hoop voor je dat je als je eraan toe bent, je iemand vindt die helemaal voor je gaat en je een kindje in je armen mag sluiten.
gr.
Debra

He Anne,
Wat een ontzettend sh*t bericht zeg!
Ik wil je heeeeel veel sterkte toewensen met het verwerken van alles!
En zoals Debra al schrijft hoop ik dat je de 'ware'tegenkomt als je je wat lekkerder voelt.
Sterkte!
Liefs Anne

Hoi hoi,wat erg voor je zeg!!!1heel veel sterkte met je verdriet,en heel goed van je dat je de moed niet op geeft.kan me voorstellen dat dat heel moeilijk zal zijn op dit moment.liefs manuela

Hoi Annemieke,

Ik wilde je even heel veel sterkte wensen, en ik hoop dat je hier snel weer zal verschijnen met goed nieuws.
Sterkte!!!

groetjes Kim (24)

Hoi meisje,
Ik wil je heeel veel sterkte toewensen. en idd geef de moed niet op. En je weet het, als je je hart wil luchten kan dat nog altijd bij ons. Het hoeft niet altijd over zwanger worden te gaan.
Als je hier toch weggaat, wil ik je ook heel veel succes wensen en hopelijk kom je hier snel terug.

grtjs,
Bea

He Anne33 ben zo gewend om dit te typen ik zit dit nu te lezen en ik zie je berichtje staan en schrik me rot hoe kan dit nou???
Hadden jullie al langer problemen of heeft het zwanger worden er iets mee van doen?

Ik vind het echt heeeel erg voor je zeker omdat we leeftijdsgenootjes zijn en ik snap dat er toch een bepaalde tijds druk( biologische klok) is die je wakker houdt.

Als je je hart wilt luchten kom dan hier heen meis dan zullen we je zo goed mogelijk steunen.

Ik hoop nog op een berichtje van je hopelijk leest kimpansee dit ook om je ook te steunen.

Heel veel sterkte voor nu en veel geluk voor in de toekomst laat nog iets horen oke?

veel liefs: Chili xx

Terug
Bovenaan