afscheid

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Antw op alle vragen..
Nee, we hadden geen problemen, tenminse ikke niet.. Hij bleek al een paar weken "ergens" mee te zitten??
Hij is geen prater en dus dan maar zo..
dat het zwanger worden langer duurde was niet een probleem.. eigenlijk achteraf is het een geluk geweest.
We hebben nog wel contact maar ja???
Nee, ik zal de moed nooit opgeven want Ik blijf geloven in ware liefde en in een gezin.. al moet ik nu zeggen dat het veel pijn doet.
Ik wens nogmaals iedereen heel veel geluk toe en dat jullie maar snel zwanger mogen worden.

heel veel liefs annemieke
anne,33

lieve anne!

jeetje meid, wat is dit allemaal!!!!!

ik ben al een hele tijd niet meer op het forum geweest omdat ik het erg moeilijk had/heb met de ontwikkelingen die er een tijd geleden bij ons waren. (dat er geen levend zaad meer aangetroffen was in het zaad van mijn vriend)

maar vandaag dacht ik, ik zal eens ff gaan kijken, maar ik had niet verwacht dit te gaan lezen!!

ik heb zo met je te doen, heb ook vaak aan jou gedacht hoor!!! je moet nu dit een plaatsje gaan geven, dat je relatie uit is, maar ook dat kinderen nu even niet meer aan de orde zal zijn. jeetje wat een opgave zal dit zijn!

lieve anne, als je me nodig mocht hebben, "roep" me dan via dit forum. ik zal met meer regelmaat weer hier kijken! dit had ik je echt niet gegund!!!

ik had al een ander bericht aan je gestuurd, maar dat is zoals helaas meer gebeurd spoorloos verdwenen!!!
lieve meid, heel veel sterkte de komende tijd die gaat komen en ik hoop van harte dat ik je hier nog eens spreek, ook al gaat het niet om kids!

xx kimpansee!
xxx

Terug
Bovenaan