Afscheid

De meeste kennen mij waarschijnlijk niet,maar ik heb erg veel aan jullie adviezen en medeleven gehad.Vandaag had ik een echo en zat in de 11e week.Geen rare dingen gehad zoals bloedverlies etc,dus we dachten dat alles goed was.Er is een uitwendige echo gemaakt en hier was een vrucht op te zien, maar verder niets en toen werd er een uitwendige echo gemaakt en weer zagen wij geen baby zwemmen,waar we al die weken op gehoopt hadden.Ons kindje is in week 7 gestorven en ons hart huilt van pijn.Nu weten we hoe het voelt.De miskraam moet nog door zetten en ik ben nog bang voor wat gaat komen.Meiden wat ik jullie wil zeggen geniet v/d zwangerschap.Ik was al die tijd n.l zo onzeker en nerveus.Ik zal jullie missen,want ik keek dagelijks naar jullie verhalen.Dikke zoen Yvon
 
Hoi Yvon
Vandaag ben ik voor het eerst op dit forum en wat lees ik, jou berichtje
Ik vind het heel erg naar voor je en ik wil je dan ook heel erg veel sterkte wensen met dit kleine maar toch zware verlies

Sterkte
 
hoi
ik wil je ook nog heel veelsterkte toe wensen voor jou en je man
eerst zit je op n roze wolk van geluk en kom je bij de gyn blijkt dat het niet goed is is n heeel erg harde klap en ik hoop echt dat jullie er samen overheen komen .
gun je zelf de tijd om het te verwerken maar stop het niet weg asjeblieft
heel veel sterkte ermee
dikke kus en knuf yvonnie
 
Hoi Yvon,
sprakeloos ben ik. Een eerste reactie op nieuws als dit. Zelf heb ik het geluk dat het allemaal goed gaat en op zo'n moment zie je dan hoe 'gezegend' je bent dat het, ondanks vele kleine kwaaltjes, allemaal goed is.
Ik hoop dat je de tijd neemt om hier mee om te gaan en dat in de toekomst ook voor jou de zon weer mag gaan schijnen.
Heel veel sterkte.
Audrey
 
Hoi Yvon,
ga ook eens kijken op het forum verlies en verdriet. Hier kun je wellicht je verhaaltje achterlaten bij mensen die begrijpen wat je op dit moment meemaakt en wellicht zitten er voor jou bruikbare tips bij.
En misschien kan je dan in de nabije toekomst naar het formum zwanger na een miskraam.
Sterkte
 
Hoi Yvon,
Wat een vreselijk verdrietig verhaal. getver ! Wat is het toch oneerlijk dat we niet allemaal gewoon gelukkig mogen zijn met onze zwangerschap ! Ik wens jou en je man heel veel sterkte in de tijd die komen gaat. En ik kan me heel goed voorstellen dat je bang bent voor de aankomende dagen. hopelijk kun je ook een beetje het positieve erin zien, want tenslotte kun je wel zwanger raken. maar daar zul je nu wel niet zo aan willen denken. Ik wens jullie heel veel medeleven met jullie grote verlies ! Liefs merel+
 
Terug
Bovenaan