Afscheid!!

Heeeeey meiden,

Allereerst wil ik jullie allemaal een heel geweldig 2006 toe wensen. Laat het vol liefde geluk en natuurlijk baby's zijn!!

Ik kom afscheid nemen. Heb na mijn miskraam en curatage erg veel aan jullie steun gehad. Het was fijn om de onzekerheid, en ook zeker de positieve dingen te delen met jullie. Hellaas heeft mijn relatie de miskraam niet overleefd. Mijn partner kan er niet mee omgaan, en kan het verlies niet verwerken. Sinds het weekend zijn we uit elkaar, niet voor eventjes, maar echt voor goed. En zonder man ook geen kindjes, dus ik ben bang dat ik hier weinig meer te zoeken heb.

Bedankt voor alle steun, en heel veel succes met het zwanger zijn en worden!!

kus Patricia

He meid,

dat is verdrietig nieuws. Net als je zoiets bijzonders en ingrijpends met z'n tweetjes hebt gedeeld is het heel jammer als je ontdekt dat je het  niet samen een plekje kunt geven. Wij zijn er zelf wel goed doorgekomen, ookal heb je beide een eigen manier van verwerken. En voor de een ging het 'makkelijker' dan voor de ander.

Ik hoop dat je ook dit een plekje kunt gaan geven, maar ook dat zal tijd nodig hebben. In ieder geval kun je hier altijd terecht als je even van je af wilt kletsen (ook zonder man en kindjes hoor!!).

Sterkte meid!!

Groetjes, Harma

Hoi hoi

Ik wil je heel heel veel sterkte wensen voor de komende tijd en hoop dat je alles op een rijtje kan zetten. Ik ga zelfs ook afscheid nemen van het forum. Niet vanwege mijn relatie maar vanwege het verdriet wat ik steeds voel als ik lees dat er weer iemand zwanger is, en aangezien wij nu al meer dan een jaar bezig zijn (in ronde 4 mk) trek ik dat nu niet meer.
Nogmaals, heel veel sterkte meid en als je behoefte om het te delen mail je me maar. Tenslotte kun je tegen een 'vreemde' je vaak makkelijker uiten.

Groetjes Costa

bellajanetta@hotmail.com

Goh wat een rottijd zul je gehad hebben, eerst een miskraam en nu ook nog je relatie over. Aan de andere kant, als je zoiets moeilijks niet samen kunt delen en verwerken ben je misschien ook niet echt geschikt voor elkaar.
Wie weet wat voor mogelijkheden er nu voor je liggen.....
Veel sterkte!

Wat Mama J zegt is misschien hard maar wel waar. In zo'n periode van verdriet kom je elkaar tegen en weet je wat je aan elkaar hebt.

Wel vreselijk voor je meid, ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat 2006 toch ergens nog iets moois voor je oplevert. Al zal dat nu ver van je bed lijken.

Meid hou je taai, en ook deze tranen mag je hier laten vloeien.

Liefs
Miep

Hoi Patricia,

Voor jouw dus helaas geen goed begin van 2006. Wat zul jij het nu even moeilijk hebben. Eerst een mk, en nu ook je relatie over. Jammer dat jullie er niet samen uit gekomen zijn. Een mk is aangrijpend, en een echte test voor je relatie.

Ik wil je alle goeds van de wereld wensen!
Sterkte!
Groetjes, Kat

Hoi Patricia

Wat een vervelend begin van dit jaar. Eerst een mk en dan een partner die hier niet mee om kan gaan. Het is wel een relatie test.
Ik wens je heel veel sterkte om dit te verwerken.

Liefs

Lydia

Hoi Patricia,

Heel veel sterkte de komende tijd! Eerst een mk, dan samen besluiten uit elkaar te gaan. Het is eigenlijk te veel voor een mens.
Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat ook voor jou de zon ooit weer mag gaan schijnen.

Groetjes, Monique

Terug
Bovenaan