Afscheid

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij waren zondag bij de wedstrijd van PSV en mochten op ons eigen vak staan ipv onder het uitvak. Nu hebben we een hele bijzondere steward op ons vak. We zitten op het vak van de harde kern en die steward is nu 81 jaar en hij is al 52 jaar steward bij PSV. Hij staat altijd aan onze kant van het vak en PSV heeft ook altijd gezegd dat hij dankzij ons nog zijn werk kan doen. Iedereen heeft respect voor hem en daardoor staat hij er altijd veilig, ook al is hij slecht ter been. Toen een paar jaar geleden zijn vrouw is overleden hebben wij op de stoel waar zijn vrouw altijd zat rode en witte rozen gelegd en een schilderij met al onze namen er op. Toen hij 50 jaar steward was heeft hij van ons ook een aantal kado's gekregen. En nu vertelde hij zondag dat hij er mee gaat stoppen. Echt zo ontzettend jammer maar wel begrijpbaar. Omdat ik 1 van de 2 meisjes van onze groep ben is het bij mij terecht gekomen om het afscheid vanuit de supporters te regelen. Maar dat is dus al a.s. zaterdag bij de laatste wedstrijd voor de winterstop. Ik moet dus flink aan de bak voor die tijd. We hebben zaterdag geld opgehaald voor een kado en hebben 91 euro. Morgen ga ik naar de training om te kijken of ik een gesigneerde bal kan regelen bij de spelers. Verder hebben we een foto gemaakt van onze vriendengroep en die krijgt hij uitvergroot. Hij krijgt een grote bos bloemen en een PSV sjaal en petje. De stewards zijn ook iets aan het organiseren en vanuit PSV zal er ook wel iets gebeuren. Nu krijgt hij het in de rust op de middenstip. Wij als supporters moeten ook vertegenwoordigt zijn maar ik ga dus mooi niet op de middenstip met een microfoon staan. Gelukkig is 1 van de jongens erg enthousiast en hij vind het geweldig om het te doen. Hij mag dus de kado's uit gaan reiken. Maar nu moet ik dus een hoop gaan regelen. Mochten er nog mensen met leuke suggesties zijn dan hoor ik het graag. Het kan ook zijn dat ik deze week hierdoor wat minder aanwezig ben.

groetjes Linda

Hoi Linda,

Nou, dat vind ik dus niet kunnen he dat je door dat stomme voetbal hier minder aanwezig bent!
Ha ha ha, grapje hoor! Wat lief van je dat je dat allemaal doet, maar dat heeft die lieve meneer dubbel en dwars verdiend hoor! Je hebt het er maar druk mee! Ik zou idd ook niet graag op de middenstip gaan staan, fijn dat iemand anders dat doet!
Tja, ideeen? HEt enige dat ik zo vlug kan bedenken is een t-shirt van psv met al jullie namen erop en dat in laten lijsten? Ik zal verder denken hoor!

Nou, helemaal super van je hoor linda en succes ermee!

x miranda

Sorry geen suggesties hier. Mijn man kijkt en speelt graag voetbal maar we zitten niet elke week in het stadion en kennen al helemaal geen stewards persoonlijk. Ik ging nog wel eens mee als hij met klanten naar de Arena moest (als het vrouwtje van). Kortom het is meer een hobby en zakelijke kwestie hierzo dan dat we hooligans zijn. Die man is vast met alles blij wat je organiseert. Het is toch altijd leuk om in het zonnetje gezet te worden?

Ik heb wel een heel ander nieuwschierig vraagje... Je schrijft vaak dat je naar de wedstrijd bent geweest. Ga je dan altijd samen met je man? Waar is Marissa dan? Heb je een vaste oppas voor dit soort uitjes? Ik zie mezelf namelijk never nooit  om week iemand zo gek krijgen om op te passen terwijl ik weg kan....

gr.Ing

hoi inge, wij liggen al op bed en ik zag je vraag. Beantwoord hem dus even met mijn mobieltje. Het lijkt misschien alsof wij vaak naar de wedstrijd gaan maar dat is niet zo. Vroeger gingen we alle wedstrijden zowel uit als thuis. Maar met de komst van marissa hebben we besloten om dat niet meer te doen. We willen zoveel mogelijk bij haar zijn en hebben eredivisie live aangeschaft zodat we thuis de wedstrijden kunnen zien. Dit seizoen ben ik één keer alleen gegaan en bleef papa thuis. Verder hebben we drie europese wedstrijden gezien en afgelopen zondag feyenoord. Vanwege het afscheid gaan we zaterdag weer. Als we weg gaan komen opa en oma altijd bij ons oppassen, dat zijn ook de enige die ik als oppas wil. Met andere dingen zoals uit eten en zo gaat marissa altijd mee. Dit jaar hebben we dus vier keer opa en oma gehad voor het voetbal. Moet ik nog wel bij zeggen dat we nu af en toe gaan omdat we kaarten krijgen van een bevriende speler maar hij gaat in de winter waarschijnlijk weg dus de tweede helft van het seizoen kijken we weer lekker met zijn drieën op de bank. Beetje lang antwoord geworden, sorry. Groetjes linda

Terug
Bovenaan