Afscheid

Ik moet helaas afscheid van jullie nemen.
Bij de controle afgelopen maandag kwam de vk erachter dat het hartje van onze kleine niet meer klopte.
Alsof de grond  onder je voeten wegvalt.
Ik was al bijna 18 weken zwanger, dan ga je er niet meer vanuit dat het fout gaat. We hadden behang uitgezocht en ik had net positiekleren gekocht.
We gaan deze week letterlijk door een hel.

Afgelopen woensdag is de bevalling ingeleid. Het was vreselijk. Ik heb nog nooit zoveel pijn gehad. Het ging met zoveel geweld. Niet normaal.

Om 16.50 is ons zoontje Daan geboren. Hij was helemaal gaaf. Alles zat erop en eraan. Maar helaas niet meer levend. Wij hebben zoveel verdriet, dat hou je niet voor mogelijk.

Morgen wordt Daan begraven in de tuin van mijn ouders. We planten er een mooie boom bovenop.

Ik wens jullie allemaal een schitterende zwangerschap, een bevalling die meevalt en een gezond kindje.

och meid,

wat vreselijk voor jullie!
idd je verwacht rond deze tijd dat alles wel goed is....
ik denk dat wij als zwangeren nu even met beide benen weer goed op de grond worden gezet...niets is vanzelf sprekend...
ik hoop dat jullie in de toekomst er weer voor durven te gaan en dat jullie het nu allemaal een plekje kunnen geven op z`n tijd.

ik denk aan jullie in deze tijd.

heel veel sterkte....

gr. mama van elmar

Hi Juffrouw,

jezus dat is vreselijk zeg dit... He bah! Ik wens jullie heel, heel veel sterkte! Neem de tijd om dit te verwerken maar wat is het leven toch soms oneerlijk!!!!
Daan krijgt vast een heel mooi plekje in jullie harten.

Hebben ze trouwens enig idee hoe het zo is gekomen? Neemt het verdriet niet weg natuurlijk, maar toch.

Meid, ik denk aan jullie!

Groetjes Janneke

Oooooooooooooh wat erg!!! Meid; van een schok en zo ongelooflijk verdrietig en onrechtvaardig.
Daan zal altijd bijzonder blijven.....................................kweet nix zinnigs te zeggen.
Ik leef met jullie mee en hopelijk vinden jullie in de toekomst de kracht om het verlies van Daan een plekje te geven.

Heel veel sterkte!!!!
Liefs Linda

Terug
Bovenaan