A
Anoniem
Guest
Hallo lieve meiden,
Helaas ik moet afscheid van jullie nemen.. ben vanmorgen om 11.15uur nog voor een echo geweest en het was foute boel.. !!
Er was geen hartje meer te zien niet inwendig of uitwendig....!!
Die mevrouw heeft gelijk de verloskundige gebeld maar het duurde mij te lang voor dat ze terug belde dus heb ik zelf maar weer gebeld.
Ze heeft gelijk geregeld dat ik bij een gynacoloog terecht kon.
Nog een keer het hartje gekeken maar nee niks meer te zien. wel nog een vruchtzakje met daar mijn lieve kleine baby...
Was inmiddels ook al weer heel wat bloed verloren onderweg naar het ziekenhuis.
het ging allemaal heel snel moest gelijk naar afdelingen voor bloed enzz.
en ben vanmiddag om half 4 onder narcose schoongemaakt..!
en nu komen de tranen. gatverdamme ik had er zoveel zin in.
Nou meiden allemaal heel veel succes en ik kom hier nog wel dagelijks kijken hoe het met jullie is..
Voor de dames die op dit moment veel bloed verliezen maak je niet te druk, het hoeft niet zo te eindigen als mij .
Ik ga nu maar lekker slapen want ben nog erg dizzie van de narcose maar moest eerst me verhaal even kwijt.
Veel liefs mirjam xxx
Helaas ik moet afscheid van jullie nemen.. ben vanmorgen om 11.15uur nog voor een echo geweest en het was foute boel.. !!
Er was geen hartje meer te zien niet inwendig of uitwendig....!!
Die mevrouw heeft gelijk de verloskundige gebeld maar het duurde mij te lang voor dat ze terug belde dus heb ik zelf maar weer gebeld.
Ze heeft gelijk geregeld dat ik bij een gynacoloog terecht kon.
Nog een keer het hartje gekeken maar nee niks meer te zien. wel nog een vruchtzakje met daar mijn lieve kleine baby...
Was inmiddels ook al weer heel wat bloed verloren onderweg naar het ziekenhuis.
het ging allemaal heel snel moest gelijk naar afdelingen voor bloed enzz.
en ben vanmiddag om half 4 onder narcose schoongemaakt..!
en nu komen de tranen. gatverdamme ik had er zoveel zin in.
Nou meiden allemaal heel veel succes en ik kom hier nog wel dagelijks kijken hoe het met jullie is..
Voor de dames die op dit moment veel bloed verliezen maak je niet te druk, het hoeft niet zo te eindigen als mij .
Ik ga nu maar lekker slapen want ben nog erg dizzie van de narcose maar moest eerst me verhaal even kwijt.
Veel liefs mirjam xxx