afscheid

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Helaas moet ik afscheid nemen van jullie!! Ik moet mijn lichaam de kans geven om tot rust te komen. Ik heb vanaf mijn 15e altijd al extra hormonen in mn lijf gehad door de pil, mirena, nuvaring en natuurlijk mijn zwangerschap. Ik kan gewoon merken dat mijn lichaam toe is aan rust. Ik weet gewoon dat als ik nu doorga en weer zwanger zou raken ik het dan na de zwangerschap behoorlijk zwaar zou krijgen.

Ik blijf wel af en toe meelezen, maar zal me niet meer bezig houden met eisprong en nod's.

Veel succes allemaal en hopleijk is iedereen gauw zwanger!!!!!

Liefs Ciomama

Hoi Ciomama,

Wat ontzettend jammer dat je weg gaat. Maar als jou dat meer rust geeft, dan moet je er gewoon even mee stoppen. Ik wil je wel een ding meegeven.. ik ben er ook erg druk mee.. ook deze maand denk ik de hele dag/dagen aan zwanger worden/zenuwen etc. en ik heb nauwlijks klachten nu (maar dus misschien wel zwanger).. maar ik geloof dat als je er minder druk mee bent.. het niet sneller gaat. Maar het is te proberen! Ik lees af en toe ook gewoon mee op het forum zwanger worden.. en dan hoop ik binnenkort van jou een onderwerp te zien, dat je zwanger bent!

Sterkte en de moed niet opgeven he.. kom op!!!!!
Liefs mammma

hoihoi,
ja soms heeft je lichaam gewoon even rust nodig, kan ik me heel goed voorstellen. maar je bent natuurlijk altijd welkom om gewoon even mee te lezen of gewoon even te reageren. dat mag altijd
ik wens je heel veel goeds toe en misschien toch nog tot snel

(ik ken meerdere verhalen van vrouwen die het even op een lager pitje hadden gezet en daarna binnen een paar maanden toch zwanger waren) geniet lekker van je gezin en gun jezelf even wat rust.

Good for you!
Goed dat je naar je lichaam kan/gaat luisteren. Ik wens je al het goeds toe!

Liefs

super dat je goed naar je lichaam luisterd... neem de tijd en rust...
en vertel afentoe eens aan ons hoe het met je gaat..

liefs...

Terug
Bovenaan