Afscheid

Hallo meiden,

Lange tijd hebben wij gedacht en gezegd dat onze oudste (inmiddels bijna 6) enigst kind zou blijven. Totdat het toch weer ging kriebelen en we half februari onze tweede zoon Tim in onze armen konden houden! Ons geluk kon niet op!

Al snel dacht ik; ik wil ook nog een derde. Praktisch en medisch gezien niet haalbaar en verstandig, maar gevoelsmatig lag dit anders. Inmiddels is Tim ruim 10 maanden en voel ik: het is goed zo. Ik ben heel happy met de kids die ik heb mogen krijgen. We zijn compleet zo.

Nu kan ik me er eindelijk niet alleen verstandelijk maar ook emotioneel bij neerleggen en voluit zeggen: voor ons geen kinderen meer, we zijn klaar! De eerste babyspullen staan inmiddels op marktplaats en het voelt goed!!!

Dat wilde ik even met jullie delen.

Liefs
Ingrid

ingrid wat een geschenk dat je er toch 2 kadootjes hebt gekregen. en wat fijn dat je het gevoelsmatig kunt afsluiten.

geniet van je mannetjes en hopelijk levert de verkoop via marktplaats wat op, hihi

wat heb je dat mooi geschreven en ik ben blij dat je er vrede mee heb!

Je heb 2 prachtige kids op de wereld gezet, geniet van je gezinnetje!!

En succes met de verkoop!

ik heb ooit een topic geplaatst met het zelfde punt.
ook voor ons is het medisch gezien niet verstandig een 2de te proberen. voor zo t nu lijkt.
ik heb er enige berusting in gevonden.
maar als ik een depri dag heb en dan bedenk dat pascal dus overal alleen voor komt te staan als wij er beidden niet meer zijn (ja ik weet t, een rare gedachte nu we nog zo jong zijn)wordt ik er erg boos en verdrietig over.

ik weet niet wat de toekomst ons nog brengen mag.
maar ook wij voelen ons voor nu compleet.
ons geluk ligt nu naast me op de bank.

Ook wij dachten lange tijd dat we alleen met Floortje compleet waren......
En toch begon het weer te kriebelen en is onze vent er inmiddels al weer 10 mnd bij ons...
Heerlijk maar het is nu wel echt klaar haha!
Wij zijn compleet!

wat goed dat je nu toch kunt zeggen het gezin is compleet. ik zeg dat ook en we gaan ook niet voor een 3de maar het iede nooit meer zwanger zijn
en naar de vk toe moet ik nog een plekje geven.
daarom vind ik het van jouw zo goed dat je om
medice redenen kan zeggen het is goed zo.

Terug
Bovenaan