Afscheid

Hoi dames,

Ik ben dan wel niet heel actief geweest, maar heb toch veel lieve berichtjes gehad op mijn posts.

Ik ga afscheid van jullie nemen omdat ik afgelopen zaterdag bevallen ben van een prachtige zoon.

Zoals we al wisten van tevoren heeft onze kleine man een ernstige en gecompliceerde hartafwijking en hij ligt nu op de neonatologie afdeling in afwachting van zijn grote operatie. Die zal hopelijk met 3/4 weken plaatsvinden.

Ik wens jullie allemaal succes met bevallen en gezonde kindjes toe!

GEFELICITEERD!!!!

Je bent officieel de 1e!!!
Hoe heet je zoon?

Ik hoop dat je ondanks de 1e weken opstartproblemen je wel van hem kan genieten hoor!
Na al die weken in spanning afwachten is hij er wel eindelijk! en die 3/4 weken kmoen sneller dan je denkt.

Heel veel sterkte met de operaties
NOG meer veel plezier met je prachtige zoon!!!

Hopelijk zit je van de zomer met een gezond jochie in je armen te genieten van een lekker zonnetje en kun je dit allemaal lekker achter je laten!

groetjes Sabine

Wow een mooi jochie.... Proficiat. Geniet van ieder moment dat je je zoon ziet en hem even kan aanraken....
Ik zal heel hard voor je duimen, dat de hartoperatie goed zal gaan verlopen. Ik zal een kaarsje voor jullie aansteken.
Lieve knuffel voor jou

Hoi boannan,

Gefeliciteerd met jullie zoon, maar tegelijkertijd ook heel veel succes voor de komende tijd. Je verhaal staat me nog erg bij hoor. Ik hoop dat alles goed komt!

Terug
Bovenaan