Afscheid

Lieve meiden,

Ik ga jullie verlaten.
De 1e IVF-poging is mislukt en van de overige 9 embryo's is er geen enkele goed genoeg. Er zijn dus geen embryo's ingevroren.
We hebben besloten ermee te stoppen. Misschien voorlopig, misschien voor altijd.... Voor nu is het meer dan genoeg geweest. We gaan weer genieten van elkaar.

Iedereen hier heel veel succes. Hopelijk mag iedereen snel een wondertje in haar armen sluiten!!

Liefs Anna

Had op de ander ook al gereageerd, maar wil toch ook hier even kwjt dat ik bewondering heb voor jullie moed om deze beslissing te nemen.
Heel moedig om te besluiten dat jullie je wens even aan de kant schuiven. Ik kan het me heel goed voorstellen, maar zou de beslissing niet kunnen nemen.

Ga lekker even van elkaar genieten en wie weet als je het opzij zet.... Ik heb daar twee voorbeelden van in mijn omgeving rondlopen!

Het belangrijkste is dat jullie veel goed in je vel komen te zitten en dat je er misschien over een tijdje weer met goede moed mee verder kan!

Heel veel sterkte en geluk toegewenst en wie weet tot over een tijdje!

Liefs Daisy

Hoi Anna,

Ik heb je maar heel even mogen kennen tot nu toe maar bwonder jullie keuze. Wat een besluit.
Ikzelf heb een lijstje gemaakt van activiteiten die je zonder kinderen of zwangerschap kunt gaan doen. De peking express bijvoorbeeld, of de maya cultuur gaan bekijken in het oerwoud. Of een bungiejump vanaf een heel hoog punt. Diepzeeduiken.
Misschien als jullie een pauze hebben genomen dat er weer frisse moeden zin is voor een 2e poging.

Heel veel sterkte en geluk samen.

Liefs Esther

Een heel moedig besluit, ik kom ook van dit forum af. We hebben 2 pogingen gedaan, en toen ik vloeide bij ivf/icsi 2 hebben mijn man en ik besloten om te stoppen, maar toen bleek ik dus zwanger, en weet je dat gevoel dat we dat besloten hadden gaf echt veel rust.

Neem die rust en ben er voor elkaar. Het is een rollercoaster van emoties, bij mij is het na de geboorte van mn zoontje eruit gekomen in de vorm van een postnatale depressie.

Heel veel geluk en geniet van elkaar!!!!

Erg moedig hoor. Het zal niet meevallen voor jullie. En wat valt het dan tegen dat er van die 9 niks meer is. Had toch wel een beetje gehoopt dat ze nog iets in hadden kunnen vriezen. Ik wens jullie het allerbeste toe en probeer inderdaad weer van elkaar te genieten! Wie weet in de toekomst?

Heel veel sterkte meid.

Wat een lieve reacties <3

Weet ook niet of we het helemaal los kunnen laten, hoor. De wens is zoooo groot..... Er zit niks anders op dan afwachten. 23 april hebben we nog een evaluatiegesprek met de arts. Ben benieuwd wat daar nog uitkomt. Wij hebben iig een hele waslijst aan vragen!

Inmiddels krabbel ik langzaam weer wat overeind. De tranen zijn bijna op en gister genoten van een wijntje. Nu de schouders er weer onder en alleen maar leuke dingen samen doen!! We zien wel wat de toekomst brengt......

Liefs en een dikke kus voor jullie allemaal!!

Terug
Bovenaan