Afscheid

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik ga jullie verlaten.
De 1e IVF-poging is mislukt en van de 9 overgebleven embryo's is er geen enkel goed genoeg. Er zijn dus geen embryo's ingevroren.
We hebben besloten ermee te stoppen, misschien voorlopig, misschien voor altijd.... Voor nu is het genoeg geweest. We gaan weer genieten van elkaar!

Iedereen heel veel succes. Dat jullie maar snel een wondertje in jullie armen mogen sluiten!!

Liefs Anna

Och meid toch...
Krijg kippevel op mijn armen...

Soms is het inderdaad beter om even rust te nemen en van elkaar te genieten..
Ik hoop echt oprecht dat je in de toekomst goed nieuws mag ontvangen. Maar neem lekker je rust en denk maar mooi aan jezelf.

wens jou/jullie erg veel succes en kracht samen!
En wie weet spreken we elkaar weer in de toekomst.

Heel veel liefs en een dikke knuffel!

Jeetje meid wat een verlend nieuws! Goed dat jullie voor jezelf gekozen hebben en lekker van elkaar gaan genieten. Wie weet wat de toekomst brengt....... Ik wens jullie alle goeds voor de toekomst!

Lieve Anna,

Jeetje! Ik had het zoooo voor jullie gehoopt en vooral gegund.....wat klote dat ook de ivf niet is gelukt.

Ik vind het een hele moedige beslissing dat jullie ermee stoppen en idd....time will tell maar voor nu weer tijd voor elkaar en samen sta je sterk!

Je bent een kanjer! Liefs Lynn.

Ik ken jou en je verhaal niet goed, maar als ik dit lees krijg ik kippenvel.
Wat jammer dat de ivf niet is gelukt.
En ik vind het een heel dappere beslissing om er mee te stoppen. Dat lijkt me heel moeilijk als je iets graag wilt.
Ik hoop natuurlijk dat het in de toekomst ooit wel mag lukken om een wondertje in je armen te houden.

Voor nu wens ik jullie veel plezier van het genieten met elkaar.

Dikke virtuele knuffel Maartje

Ook ik ken jullie verhaal niet goed maar wil jullie heel veel sterkte wensen! Wat een klote nieuws! Hoop dat in de toekomst voor jullie veel moois weggelegd is! En voor nu, veel sterkte en liefde met elkaar!

Sterkte goed dat jullie voor je zelf kiezen. En wie weet wat de toekomst brengt. Wens jullie het aller beste. Het is geen makkelijke beslissing.

groeten babe

Jeetje Anna, wat klote is dit! Heel veel sterkte voor de komende tijd!

Liefs

Terug
Bovenaan