afscheiding als je zwanger bent?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
ik wil jullie even wat vragen, ik zit tussen mijn eisprong en mijn menstruatie in. Nu heb ik behoorlijk veel last van witverlies (sorrie voor het detail, maar het is niet doorzichtig en slijmerig maar mee romig en wit)
Nu vraag ik me af; als je zwanger bent, heb je dan meer of juist minder last van afscheiding?
Het valt me nu erg op, waarschijnlijk omdat ik graag zwanger wil worden. Misschien weet iemand van jullie antwoord op mijn vraag?
gr. Anne

Hoi Anne,

Ik weet nu sinds een paar dagen dat ik zwanger ben. En bij mij is het wel zo dat ik de laatse twee weken meer afscheiding heb dan ik voorheen had.
Dus het zou met een zwangerschap te maken kunnen hebben............? Maar ik wil je geen valse hoop geven; mijn lichaam heeft me zo vaak in de maling genomen.......... echt zekerheid van een zwangerschap heb je pas als je een test gedaan hebt.

Succes ermee en ik zal voor je duimen!

groetjes,

Suus

Hoi,

Hier precies hetzelfde! Ik weet nog niet of ik zwanger ben, morgen NOD, dus ik vind het net zo spannend als jij!

Hoi Hoi

Heb je je eisprong al gehad denk je? Het kan ook zo zijn dat het cercix slijm is, dit kun je een paar dagen voor je eisprong hebben en ziet er een beetje uit als eiwit.
Dan moet je nog ff flink gaan klussen.
Veel plezier en anders suc6 met afwachten

Liefs Anke

Terug
Bovenaan