Afscheiding/bloed

Hallo meiden

Ik ben nu ongeveer 6/7 weken zwanger.
Ik heb een vraagje, ik verlies (sinds vandaag) af en toe bruine afscheiding, en ik ging naar het toilet vanavond en zat er ook wat bloed op het wc papiertje.
Ik ben naar het huisartsenpost geweest, en de arts zei dat het bij sommige zwangerschappen voor komt, maar ook een miskraam kan zijn.
Ik heb maar een beetje bloed verloren, en af en toe wat bruine afscheiding.
Ik ben nog steeds niet gerust, en vroeg mij af of er nog meerdere hier op het forum weleens mee te maken heeft?

Alvast bedankt,

Groetjes
 
Hoi,
Zoals je het omschrijft zou ik mij geen zorgen maken. De VK's zeggen meestal als het(voornamelijk) oud bloed is(bruine afscheiding dus) en je een beetje rood bloed bent verloren dat het door de innesteling komt. Ook kan het komen omdat je vagina veel meer doorbloed is dus er daar ook heel snel een adertje kan knappen. Ik zou me niet te druk maken en als het niet stopt de VK even bellen.
Succes!
Liefs,
Mar
 
Bij onze eerste verloor in felroodbloed, eind van de ochtend was het gestopt. Zolang je maar geen kramp of koorts krijgt. Ik lees wel vaker dat het kan gebeuren. Bij mij was het een bloedneus van de baarmoedermond zeiden ze.

Succes, het hoeft niet altijd slecht te zijn maar snap je bezorgdheid, had ik ook. Mocht trouwens wel eerder voor de echo komen, voor 7 weken.
 
Bedankt voor jullie reactie!
Ik heb sinds gister bruine afscheiding, savonds zat er bloed aan het wc papiertje, is maar 1 keer gebeurt.
Nu heb ik weer bruine afscheiding.
Maak me toch wel zorgen om het kindje te verliezen.
Moet vanmiddag naar de dokter de verloskundige zegt dat ze met 6/7 weken nog niks kunnen zien.

Groetjes
 
Hier ook eentje die in het begin vaker bloed verloor doordat ik overgaf en hoesten.. dan sprong er elke keer een adertje.... Snap de bezorgheid maar zolang bij steeds een beetje blijft zeggen ze dat het nog geen zorgen hoeft te maken..
 
Ik heb met 5,5 week ook bruin/rode afscheiding verloren, waardoor ik dacht dat ik een miskraam kreeg. De vk vertelde me toen dat een miskraam meestal gepaard gaat met veel bloedverlies en krampen. Uiteindeljk kon ik met bijna 8 weken een echo laten maken en bleek dat alles helemaal goed was. Waarschijnlijk is het bij mij een innestelingsbloeding geweest. Inmiddels ben ik 11 weken en voel ik me echt zwanger. Veel misselijk, overgeven en moe en mijn buikje groeit al.
Dus, wat bloedverlies wil niet automatisch zeggen dat het misgaat, ook al zullen er ongetwijfeld vrouwen zijn bij wie het op deze manier wel mis is gegaan. Als ik jou was zou ik vragen om een vroege echo, rond de 7 a 8 weken moet er echt wel iets te zien zijn. In ieder geval succes voor de komende dagen en ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat.
 
Bedankt voor je reactie!
Ik ben vandaag naar de huisarts geweest omdat ik nogal bang was voor een miskraam.
Hij had me doorverwezen naar het ziekenhuis voor al een echo om uit te sluiten dat het geen miskraam is.
Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en op de echo zie je het zitten alleen nog klein hihi!
Ben super blij dat ik zwanger ben en hoop dat het goed blijft gaan.
Heb nog steeds bruine afscheiding maar de gynacoloog zei dat dat geen kwaad kan.


Groetjes!
 
Terug
Bovenaan