Afscheiding/bloed

Hallo meiden

Ik ben nu ongeveer 6/7 weken zwanger.
Ik heb een vraagje, ik verlies (sinds vandaag) af en toe bruine afscheiding, en ik ging naar het toilet vanavond en zat er ook wat bloed op het wc papiertje.
Ik ben naar het huisartsenpost geweest, en de arts zei dat het bij sommige zwangerschappen voor komt, maar ook een miskraam kan zijn.
Ik heb maar een beetje bloed verloren, en af en toe wat bruine afscheiding.
Ik ben nog steeds niet gerust, en vroeg mij af of er nog meerdere hier op het forum weleens mee te maken heeft?

Alvast bedankt,

Groetjes
 
Hoi,
Zoals je het omschrijft zou ik mij geen zorgen maken. De VK's zeggen meestal als het(voornamelijk) oud bloed is(bruine afscheiding dus) en je een beetje rood bloed bent verloren dat het door de innesteling komt. Ook kan het komen omdat je vagina veel meer doorbloed is dus er daar ook heel snel een adertje kan knappen. Ik zou me niet te druk maken en als het niet stopt de VK even bellen.
Succes!
Liefs,
Mar
 
Bij onze eerste verloor in felroodbloed, eind van de ochtend was het gestopt. Zolang je maar geen kramp of koorts krijgt. Ik lees wel vaker dat het kan gebeuren. Bij mij was het een bloedneus van de baarmoedermond zeiden ze.

Succes, het hoeft niet altijd slecht te zijn maar snap je bezorgdheid, had ik ook. Mocht trouwens wel eerder voor de echo komen, voor 7 weken.
 
Bedankt voor jullie reactie!
Ik heb sinds gister bruine afscheiding, savonds zat er bloed aan het wc papiertje, is maar 1 keer gebeurt.
Nu heb ik weer bruine afscheiding.
Maak me toch wel zorgen om het kindje te verliezen.
Moet vanmiddag naar de dokter de verloskundige zegt dat ze met 6/7 weken nog niks kunnen zien.

Groetjes
 
Hier ook eentje die in het begin vaker bloed verloor doordat ik overgaf en hoesten.. dan sprong er elke keer een adertje.... Snap de bezorgheid maar zolang bij steeds een beetje blijft zeggen ze dat het nog geen zorgen hoeft te maken..