afscheiding met wat roze bloed rond eisprong

hoi meiden

een vraagje.
heb 9 weken gelden helaas een miskraam gehad. na 6 weken eindelijk weer ongesteld. we zijn met ovulatietesten begonnen en nu had ik afgelopen zaterdag een positieve test. verloor ook meer afscheiding. maar nu zat er wat rozige en iets bloederige sliertjes doorheen.had het zondag ook nog.  nu is het weer weg.
weet iemand wat dit betekend?
we hebben om de dag geklust. en zaterdag en zondag ook nog.

liefs bianca

he bianca

ik heb pas geleden de zelfde vraag hier achter gelaten en ook of zwanger zijn forum. helaas kreeg ik geen reactie dus ben blij jou bericht te lezen. ik heb precies hetzelde gehad. bij mij was het op de dag van positieve ovu test. bruin rose met een bloed sliertje. ik weet ook niet wat het betekent. kan met je ei te maken hebben of innsteling? ik hoorde van de assistent van mijn gyn dat er een profesor... pas heeft uitgevonden dat als je je positiefste ovu test hebt dat dan     je eisprong al voorbij is net als je temp verhoogd is dan ben je ook te laat. dus misschien dat het met nnsteling te maken heeft ( hoop ik) ik heb morgen mijn nod. voel al wel wat ongi pijntjes maar heb dat al 2 weken nu.

liefs kim

hoi kim

bedankt voor je reactie
ben ik dus niet de enige.
ik wist wel van tempen dat je dan al te laat was, maar geen idee van die ovulatietesten. nu hebben wij wel om de dag geklust dus toch nog een kansje.   heb al op google gezocht maar kan er niet uitkomen wat het nou precies is die sliertjes. ik moet nu nog een dag of 10-12 wachten op mijn NOD.

nou heel spannend voor jou meid. ik hoop dat het gelukt is. hoop dat je wat laat weten!!

liefs bianca

ik heb ook veel gegoogled en ik kon er wel wat over vinden maar meer bij vrouwen die in de eerste weken van hun zwangerschap zitten en dit soort slijm verlies hebben. ook 1 verhaal van iemand die haar 1ste ivf of icsi behandeling had gehad en 2 dagen later ook dit en zij was zwanger. dus er is hoop. wel heel jammer van die miskraam, dat is echt balen. in welke ronde zit je nu?

liefs kim

hoi kim

zit nu in ronde 2. en jij?
ik heb al een dochtertje van 6 uit een eerdere relatie.

heb sinds vanmiddag wat zwaarder gevoel in de onderbuik. noet pas over een dag of 10 ongesteld worden. spannend he.

xxx

hoi bianca

ik ben een beetje de tel kwijt geraakt maar ongeveer ronde 17. ben 3 cyclussen terug 3 weken overtijd geweest maar geen positieve test. heel gek want ik ben al 1,5 jaar van de pil af met een zeer regelmatige cyclus van 25 dagen. ben ook al onderzocht door de gyn en alles is verder goed. ik had ook na die dagen van veel slijm verlies een apart gevoel onder in mijn buik. een licht drukkend gevoel aan de voorkant. ik zit nu af te wachten wat ik heeeeeel frustrerend vind want ik voel een licht ongi gevoel maar probeer me daar niet te druk om te maken want ik hoor dat je dat ook kunt hebben als je zwanger bent.

ik duim voor ons allebei

hoi bianca

nee nog geen ongi te bekenen. wel af en toe een kramp dat ik denk dat het eraan komt maar nog niks. ik weet niet wanneer ik zal gaan testen, wacht het denk ik een een week af. ik ben altijd zeer regelmatig maar is ook eens voorgekomen dat ik op dag 28 mijn menstruatie kreeg. dat is 3 dagen later dan normaal. ik vind het heel frustrerend want je voelt zoveel aan je lichaam wat met alles te maken kan hebben PPPFFFF even afwachten maar weer!

en hoe gaat het met jou, nog slijm verlies of een ander gevoel in je buik?

groetjes kim

Terug
Bovenaan