Afscheiding na eisprong

<p>Ladies, even een persoonlijke vraag. Ik heb zondag of maandag mijn eisprong gehad (gemeten via coolblue smiley). Vandaag (woensdag) liep ik buiten en voelde het alsof er water van onder uit mij kwam. Toen ik naar het toilet ging waren er twee grote slijmproppen en veel vocht. Wat houdt dit in? Hebben anderen dit ook wel eens gehad? Alsof je water uit je voelt lopen, maar dit was ook echt maar 10 minuten max en verder de hele dag niet meer gehad. Het is overigens geurloos. Ik kan dit nergens terug vinden dus vraag het toch maar hier. Ik hoop natuurlijk dat dit met mogelijke bevruchting te maken heeft, maar dat zal vast wel niet..</p>

Bij mij wisselde het en ik kon er nooit iets uit opmaken. De ene keer had ik heel veel slijm van eisprong tot NOD, dan weer soms eventjes een paar uurtje heel veel slijm en soms gewoon Sahara droog van eisprong tot NOD. En alle keren wel een keer zwanger geraakt. Er staan op internet best wel wat theorieën dat je aan het slijm zou kunnen zien of je in verwachting bent, maar er is echt geen peil op te trekken helaas. 

Hoi,
Tijdens mijn eisprong heb ik hier ook altijd last van. Ik verlies dan ook een slijmprop ergens rond mijn eisprong dag. Gebruik alleen geen ovulatie testen maar weet aan de hand hiervan dat mijn ovulatie is geweest.
Momenteel alleen nog niet bezig met zwanger te worden. Misschien nog een eisprong die 'er uit kwam'. Haha zo noem ik het altijd. Vermengd met nog wat sperma eventueel?
Dat kan zo lang duren voor het eruit komt.

Toen ik zwanger was had ik op mijn NOD waterige afscheiding met mega krampen.

Terug
Bovenaan