afscheiding na stoppen met de pil

Hoi meiden,

Twee weken geleden ben ik gestopt met de pil. Ik vind het allemaal ontzettend spannend, maar door wat ik hier van jullie allemaal lees word ik ook onzeker. Iedereen schijnt ineens na het stoppen met de pil heel veel afscheiding te krijgen en ook nog eens dikker enzo. Ik heb dat allemaal niet. Ik heb maar amper afscheiding. Zou dat nou betekenen dat ik niet vruchtbaar ben, of zou het bij mij gewoon niet goed op gang komen ofzo?

Groetjes Iza
 
Hoi Iza,

Maak je maar niet druk, hoor. Wat ze bedoelen is het cervixslijm dat je krijgt vlak voor je eisprong komt, dan wordt het meer, helderder en je kunt er 'draden' van trekken. Maar niet iedereen kan dat zo makkelijk bij zichzelf constateren. Dus als jij het niet merkt, wil dat helemaal niets zeggen.
Twee weken is nog maar heel kort. Het kan best nog weken tot maanden duren voor je cyclus weer goed op gang komt (bij mij duurde het ruim 9 weken voor ik ongi werd). Dat is volkomen normaal, dus maak je niet ongerust!
En als je merkt dat je dat wel krijgt door hier te lezen, zou ik misschien overwegen om maar niet te vaak hier langs te komen. Het forum is bedoeld om ervaringen te delen, zodat je je er beter door voelt, niet om je ongerust te maken!!

Succes, Inge
 
Hai Iza,

Maak je maar niet druk, van je teveel druk maken krijg je stress en dat is juist niet goed! Dat houdt een eventuele eisprong juist tegen. Gewoon relaxen en 'lekker' afwachten wat je lichaam doet. De een krijgt z'n normale cyclus meteen terug en bij de ander duurt het wat langer. Het wil dus niets zeggen, iedereen heeft een ander lichaam en zelfs andere zwangerschap.
Succes!
 
He Iza,

Ik ben ook net gestopt met de pil en heb ook geen last van afscheiding, dikker worden of wat dan ook. Ik merk tot nu toe geen verschil met toen ik de pil nog wel slikte. Misschien is het juist wel positief voor ons, dat ons lichaam gewoon verder gaat en nergens last van heeft, zo kijk ik er maar tegenaan! Lekker positief blijven! Als je je onzeker voelt, dan kunnen we elkaar misschien op de hoogte houden, aangezien we allebei net gestopt zijn. Kunnen we onze prille pilstop ervaringen samen delen!!

Succes!

Liefs Vanessa
 
hoi h0i,ik had ook geen afscheiding in het begin,en heb ook geen cerfixsslijm,terwijl ik dat vlede maand weer wel had,en nu heb ik weer doozichtige afscheiding net een plasje wat er steeds uitkomt,dus het komt nog wel allemaal,je hoeft je echt niet druk te maken joh,je bent tenslote net gestopt veel sucses grmanuela
 
hoi iza!

laat je niet gek maken door wat je hier allemaal leest iedereen is anders en de een heeft meer afscheiding dan de ander. afscheiding staat niet voor vruchtbaar!!

succes
xx kimpansee
 
Terug
Bovenaan