Afscheiding of vruchtwater?

Wanneer weet je nu wanneer je vruchtwater verliest? Ik heb tot 3 x toe wat 'spul' verloren, het loopt er dan ook gewoon zo uit net alsof je in je broek plast;) Ze zeggen dat vruchtwater wat zoetig ruikt, maar ja, geen idee wat afscheiding voor geur heeft dus hoe weet ik nu het verschil vraag ik me af... Weten jullie het?
 
Hee! Ik breek even in vanuit september ;)
Afscheiding ruikt zurig, vruchtwater zoetig, en urine herken je denk ik wel.
Hoop voor je dat dit het begin is, en natuurlijk succes ermee!!
Liefs, Jess
 
En afscheiding droogt wit op, vruchtwater niet. Maar als je vruchtwater verliest voelt het inderdaad alsof je in je broek plast zonder dat je het tegen kan houden, dus waarschijnlijk lig je nu al te bevallen ;)!
 
Was het maar waar dat ik lig te bevallen..! Heb wel behoorlijke krampen steeds maar zullen wel voorweeen zijn ofzo, weet het ook niet. Ik denk toch dat het afscheiding is geweest, anders had er nu toch al wel meer aan de hand geweest. Las ook dat op het laatst van je zwangerschap de afscheiding waterdun kan zijn, dus dat zal het wel geweest zijn, helaas voor mij!
 
Hard op je hand blazen en als je dan vocht uit je vagina verliest doordat je heel hard op je hand blaast, is het je vruchtwater, want dat kan je niet binnenhouden en komt niet uit je urinebuis. Direct je verloskundige bellen dan, want dan moet je baby binnen 24 uur geboren worden. Groetjes van een september mama, afgelopen dinsdag bevallen. Ook dmv eerst vruchtwater verliezen beetje bij beetje.
Succes!
 
Terug
Bovenaan