Afscheiding veranderd niet

<p>Hej hej. </p><p>Mijn man en ik zijn nu ongeveer 4 maanden bezig om zwanger te worden. Helaas is dit nog niet gelukt. Ik heb een regelmatige cyclus alleen merk ik niet dat mijn afscheiding veranderd? Ik lees veel dat je slijm veranderd als je richting je eisprong gaat maar merk hierzelf erg weinig van.</p><p>Iemand hier ook last van of last van gehad?</p><p>Ik hoor 't graag want 't maakt me toch best wel nerveus(gek genoeg) </p><p> </p><p>Liefs, </p><p>Susanne </p>
 
Hoi Susanne,
 
Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik daar ook geen last van had hoor... Ik ben zwanger geraakt zonder dat slijm opgemerkt te hebben.
Je kan ovulatietesten gebruiken en anders moet je eens je baarmoedermond gaan voelen. (Wel je handen wassen voordat je dat doet!) Als je voelt aan het begin van je cyclus, dan is je menstruatie, dan is 'ie open, maar een beetje hard. Zodra je eisprong nadert, is de baarmoedermond ontzettend zacht en heel open. Er past zo een topje van de vinger in! Als je geen eisprong hebt, is je baarmoeder keihard en dicht.
Let wel op dat je dit om dezelfde tijdstippen doet!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
 
Is mij ook nooit opgevallen hoor, ik gebruikte een app om mijn vruchtbaarheid bij te houden, die prima werkte. In ons geval was het in maand 1 van proberen al raak dus de app zat zeker goed qua vruchtbare dagen.. weet alleen even niet meer hoe die app heet, maar als je zoekt in de playstore op een app met vruchtbaarheid dan vind je er wel 1. 
 
Succes!
 
Ik heb het de ene maand wel en de andere maand niet. Dus ik denk helemaal geen reden om je zorgen te maken. Daarnaast is het bij mij in de vruchtbare dagen niet eiwitachtig zoals je vaak leest... of doorzichtig. Maar gewoon als een soort lotion. Dus ja? Wat is standaard? Ik denk helemaal niks :p
 
 
Terug
Bovenaan