Afscheiding verliezen

<p>Op dit moment ben ik 34 weken zwanger en verlies ik erg veel afscheiding. Het word echt vervelend om mijn broek/legging ee ook naar gaat ruiken.</p><p>Nu kan ik wel een maandverband ofzo gebruiken maar ik lees ook weer dat dat niet altijd goed is ivm bacteriën.</p><p>Zijn er vrouwen die dit ook herkennen en eventueel tips hebben? </p><p>Elke keer een schone onderbroek heeft weinig nut.. ik blijf dan bezig...</p>

Ik heb ook behoorlijk wat afscheiding.. 27 wkn zwanger. Maandverband of inlegkruisjes kunnen idd voor schimmel infecties zorgen. Ik pak regelmatig op de dag een schone onderbroek.. en was ik een keertje extra als ik het niet red. 
Groetjes Noortje 

Ik gebruik katoenen inlegkruisjes had voorheen altijd last van schimmelinfecties nu nooit meer gelukkig. Dan hoef ik alleen die te verwisselen. 

Als je maandverband van 100% katoen gebruikt, kan het niet zo’n kwaad. Die gebruik je op advies van de verloskundige ook na je bevalling vanaf het moment dat je geen kraamverband meer nodig hebt. Ik gebruikte Sanature.

Terug
Bovenaan