Afscheiding

<p>Hallo allemaal!</p><p> </p><p>Ik heb een vraagje.. ik ben 3 x ongesteld geworden na het stoppen van de pil. De eerste 2 cyclussen waren netjes 28 dagen. De 3de cyclus was rond de 40 dagen. Ik zit nu op dag 16. Ik heb sinds een dag of 3 doorzichtige afscheiding. Je kunt het niet "rekken". Het is nat, doorzichtig, waterige afscheiding. In mijn onderbroek zie ik een klein beetje witte afscheiding. Ook heb ik wat last van een zeurderig gevoel in mijn buik. Herkend iemand dit? Is dit normaal voor, tijdens of na de eisprong?</p><p> </p><p>Groetjes!</p>
 
Hoi angeex, 
wat je beschrijft herken ik heel goed! Bij mij is dat het teken dat de eisprong onderweg is. Misschien kan je er een notitie van maken en kijken of je menstruatie ongeveer 14 dagen later volgt. Op die manier heb ik heel goed mijn eisprong leren kennen! 
Succes!
 
Bedankt voor je reactie!
 
Ik heb net gevoeld.. en ik kom niet tot aan mijn baarmoedermond. Die lijkt opeens heel hoog te liggen. Ik heb geen ervaring met het letten op afscheiding, maar las er laatst over en vind het erg interessant. Ook de zeurende buikpijn is me nooit opgevallen omdat ik er niet op lette, denk ik.
 
Ik zal het noteren. Dank je wel!
 
Ja is normaal! Toen ik gestopt was met de pil schrok ik me een hoedje. Ik had rond de eisprong altijd gigantisch last van mijn buik maar ook van mijn humeur. Stemmingswisselingen etcetera en weer niet tijdens de ongesteldheid. Dan nergens last van. Het verschilt per vrouw. 
 
Lijkt mij de aankomende eisprong. Staat onder invloed van stijging oestrogeen en daalt weer na de eisprong. Heb je ovulatiesticks?
 
Nee, die heb ik niet. Sinds vannacht heb ik omheveer dezelfde afscheiding alleen nu wel "draderig" en het ziet iets witter uit.
 
Terug
Bovenaan