afscheiding

Ik heb net ook al een berichtje op het forum geplaatst. En nu verlies ik ook veel witte afscheiding. Is dit dan ook een teken van zwangerschap?? Verder heb ik een temp van 37.1 tot 37.3 en ben ik vaak moe. Af en toe ben ik een beetje misselijk. Ik ben ook overtijd, dus jullie zullen wel denken... Waar wacht ze op, maar ik wil een teleurstelling voorkomen... Volgende week maandag ga ik testen. Maar wie kan mij wat meer vertellen over die overvloedige wittige afscheiding??
alvast bedankt

liefs
Pat

Hoi Pat,

Het schijnt inderdaad dat bij een zwangerschap overvloedige witte afscheiding kan voorkomen.
Zelf heb ik dit echter helemaal niet gehad...
Ben nu 32 weken zwanger en pas de laatste dagen krijg ik iets meer afscheiding (die dan ook nog 'gewoon' ondoorzichtig is).

Maar eh, wanneer had je je NOD???
(zelf heb ik 4 dagen na m'n NOD errug positief getest met Clear Blue)

G.

Hoi Pat,

Ik begrijp je dat je het nog niet durft maar de test is de enige zekerheid!! Succes en laat even weten hoe het is afgelopen ik hoop positief!!!! Groetjes!!

Hoi Pat,

Snap het wel dat je nog even wilt wachten hoor. Zelf vond ik het ook wel erg spannend, als de test positief is, is het heel erg definitief. Ook al wil je heel graag een kindje, het kan toch nog best even 'schokkend' zijn als je daadwerkelijk een positieve test in de handen houdt....

Succes dan met wachten tot de 10e en ben benieuwd!
(als je je NOD op 12 april had en mocht de test positief zijn, dan ben je dan ook al wel eventjes zwanger....)

G.

Terug
Bovenaan