Afscheiding

Hi
moet je perse wit slijm vloeien of veel afscheiding krijgen zodat je dan weet dat je in je vruchtbare dagen zit?? want ik merk er helemaal nix van....vloei eigenlijk niet zoveel of bijna niet....houdt dit dan in dat ik eigenlijk niet vruchtbaar ben??? Ik word wel iedere maand ongesteld!
wie kan mij helpen???
 
hoi leeuwin,
Als je afscheiding wat dikker aanvoelt, en je kan er een beetje draadjes van trekken zit je goed, maar als je dat allemaal niet hebt dan weet je inderdaad niets.
Waarom probeer je het niet met themperaturen!
Elke dag VOOR je uit bed stapt even themperen.
Zeker als je dat een paar maanden doet zie je precies waneer je eisprong is, dan is je themperatuur namelijk hoger.Echt zo een piek.
Als je dan zwanger bent blijft hij hoog, ben je het niet gaat hij weer naar beneden, en dan word je weer ongesteld.
Sucses!!!
Groetjes Bianca.
 
Hi Bianca,
heb het temperaturen geprobeerd maar krijg er geen hoogte van, heb zelfs de maybe baby in huis en daar snap ik ook nix meer van. de laatste dag van mijn menstruatie gaf ie aan dat ik vruchtbaar was......gebruik inmiddels clomid om mijn eisprong op te wekken maar merk er nix van....voel nix!! maar ja ik moet eind juni weer langs mijn gyn........ik word er haast verdrietig van dat het niet wil lukken na anderhalf jaar.
 
Terug
Bovenaan