Afscheiding

<p>Ik merk dat ik enorm veel witte dikke afscheiding heb (sorry voor de details). Ik ben nu 37+5 weken zwanger. Hadden jullie dit ook zo rond het einde? </p>

Ik heb t al vanaf t begin.. nu 26 weken zwanger. Schijnt volgende verloskundige er echt bij te horen.. maar wel vervelend ?

Ik ben dik 26 weken zwanger, en ook ik heb hier al weken last van. Soms is er niks, en soms voel ik het er gewoon uit lopen. ik loop vaak snel naar de toilet, wil het toch altijd checken want in het begin was ik bang dat het bloed was o.i.d. voelde zo raar. 
Gek genoeg heb ik er vaak last van als ik het: net geplast hebt, druk gehad heb, of moet drukken voor ontlasting, dan loopt er eerst witte afscheiding in de toilet. VK gaf aan dat dit normaal was. 

idem hier, vooral 's morgens als ik opsta "loopt" het eruit.
Is helemaal normaal. Zolang het niet anders begint te ruiken hoef je je hier geen zorgen over te maken

Dit vind ik echt het meest genante aan mijn zwangerschap.  Heb al vanaf maand 3 veel afscheiding. En ook als we intiem zijn geweest. Zo erg. Gelukkig heeft mn vriend hier geen hinder van maar zorgt echt voor gene bij mij.
De verloskundige zei ook dat het heel veel voorkomt. Nou ik vind het zwaaar vervelend. 

Terug
Bovenaan