afscheiding

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Wie herkent dit (en is zwanger)? Ik had vorige week m 'n eisprong, en heb ongeveer sinds de dag daarna echt heel veel last van afscheiding. Draag een inlegkruisje en die is steeds nat (sorry,hihi)   't is gewoon doorzichtig/soms iets gelig.   Had van dag 15 tot dag 20 ook behoorlijk last van krampen en steken, maar dit is nu weer een beetje afgezwakt, voel af en toe nog wat, maar niet zo heftig. Ik denk soms wel dat het gewoon m 'n darmen zijn, maar hoop natuurlijk dat het met innesteling te maken heeft.
Ik heb ook een beetje hardere ontlasting  dan normaal, maar heb ook niet iedere dag genoeg fruit gegeten misschien?!   twijfels, twijfels, twijfels!! aaaaahhhhh

Ik zit nu op dag 22 en m 'n nod is dus pas volgende week donderdag, ben zo benieuwd!!
hou jullie op de hoogte en hoop op reacties...
Groet, Moon

Hoi Moon,

Ikzelf weet nu ook nog niet of ik zwanger ben, maar ik heb al 2 kids en bij beiden had ik veel afscheiding. Dus wie weet is het een goed teken. Ook nu heb ik meer afscheiding dan normaal, maar ik had gister een negatieve test, maar nog geen rode duivels hier te bekennen. Ik weet ook niet precies wanneer ik mijn nod heb, komt omdat ik nu ineens een hele rare en ontregelde cyclus heb. Misschien ga ik maandag nog eens testen als ik dan nog niet ongie ben geworden. Ik denk wel steeds dat ik zwanger ben, maar ja kan het me ook verbeelden.

Succes en laat je nog wat horen?

Liefs,
Baby09

hoi moon,

ik heb dat ook maar ik heb vanochtend me dokter gebeld en die zei dat t een buikgriep is   maandag  9.40u ga ik naar me eigen dokter (had net een vervanger aan de foon) en dan laat ik er ff naar kijken.
ik heb ook veel afscheiding, en me buik is opgezwolle kan niet eens me eigen broeken normaal dicht krijgen. en me eten smaakt me al helemaal niet. kan ook niet veel hebben, ben kortaf.  zijn toch naar mijn idee zwangerschapverschijnselen. me zoontje kan heel druk doen en normaal laat ik hem gewoon lekker spelen en nu zou ik t liefste willen dat hij rustig op de bank komt zitten hahaha. over 10 dagen heb ik me NOD (liever niet natuurlijk) en dan kan ik pas testen, maar om heel eerlijk te zijn zou ik nu al willen testen.

Hallo,

Ik heb hetzelfde! He na mijn ei errug veel last van heel veel doorzichtige vloeibare afscheiding (geurloos)
De vorig keer toen ik zwanger wan (ik heb helaas en MK gehad) had ik dat ook..
Ik ben dus nu ook in twijfel, maar ik heb verder weinig klachten terwijl ik de vorige keer direct wist dat ik zwanger was, had toen echte zwangerschapskwaaltjes.....

Hoe is het bij jullie? Al positieve testen? Wanneer NOD?
Die van ei is 7 mei... (woensdag)

xx Es

Hoi meiden,
Hè!! dit maakt het nog spannender, dat jullie hetzelfde hebben.
Nog een paar daagjes wachten en dan donderdag w.s. testen. Ik zit er nog over te twijfelen of ik ook meteen donderdag test, of die dag afwacht of ik toch niet gewoon ongi wordt, maar ik denk dat ik die dag het geduld niet meer kan opbrengen, haha!
Zouden jullie altijd 's ochtends testen, of is tegen de avond ook nog mogelijk? misschiend dat ik dan wacht tot eind van de middag, dat m 'n man thuiskomt. Dan heb ik tenminste een groot gedeelte van de dag m 'n ongi afgewacht, en kunnen we hopelijk samen die avond genieten van een positieve test.. zucht

Ik heb nogsteeds veel afscheiding en regelmatig nog wat stekerig en kramperig gevoel in m'n onderbuik, ben inderdaad ook wat prikkelbaar, heb wat hardere ontlasting dan normaal en heb ook af en toe het idee dat m 'n borsten wat pijnlijk zijn (om en om, is dat normaal???) en m n tepels kriebelen. Hoop niet dat ik het me allemaal verbeeld, maar hou dat wel een beetje in m'n achterhoofd.     Kort na m 'n eisprong heb ik een keer getempt, en de temp was toen 36,7, terwijl m 'n normale temp 36,4 /36,5 is.   Heb zaterdagochtend voor de nieuwsgierigheid nogmaals getempt, wilde zo graag een soort van teken, maar ja.... nu was m 'n temp 36,6 !!! snap er niks van. Natuurlijk nog wel iets hoger dan normaal, en in het z'huis hebben ze het niet zo op tempen, is volgens hun niet echt betrouwbaar, maar toch...zet me nu toch wel weer heel erg aan het twijfelen. pffff, had ik dat nou maar niet gedaan!!
hoe is het bij jullie?? al positief nieuws? ben benieuwd hoe het met jullie gaat.........
Ik hou jullie op de hoogte
groet, Moon

......oh ja, Esther, wat waren jou zwangerschapskwaaltjes, die je toen al had voordat je kon testen???
groet, moon

Hey Moon,

Vorige keer waren mij kwaaltjes direct merkbaar (vandaar dat ik ook nu denk dat het niet raak is) Maarja, vanmorgen dacht ik weer ff van wel.. hahahaha...

De kwaaltjes die ik toen had waren:
- Heel veel doorzichtige afscheiding
- Veel dorst
- Hele zere borsten
- emotioneel

Maarja, iedere zwangerschap is anders zeggen ze, dus afwachten maar weer...

Ik heb woensdag nod, dus ik probeer te wachten met testen tot zaterdag... Vorige keer had ik ook erg vroeg getest en toen had ik een heel licht streepje, werd ik ook niet echt blij van, was ook onzekerheid...

Hoe is het bij jullie??

liefs xx Es

Helaas...ben afgelopen maandagavond heel laat ongi geworden. Bijna drie dagen te vroeg, pfffff!   Heb de afgelopen dagen even flink gebaald, maar heb me er nu overheen gezet, 't is niet anders, toch?   Ben vanmorgen even bij de fertiliteitsdames geweest voor een echo (inwendig) want ik had een cyste vorige cyclus, en helaas zit die er nu nog. Hij is zelfs 4cm!! heb er ook wel last van af en toe. Gelukkig kan die verder geen kwaad, afgelopen cyclus is ondanks de cyste verder ook goed verlopen, alleen niet met het gewenste resultaat dus.
Ga met frisse moed verder en begin vandaag met de nieuwe ronde Clomid 100mg.
Moet volgende week vrijdga terugkomen om de groei van m 'n eitjes te controleren,
hou jullie op de hoogte...
Groet, Moon

PS. hoe is 't bij jullie??

Terug
Bovenaan