Afscheiding

<p>Ik ben 24 weken zwanger van m'n 4de kind en de laatste 2 weken heb ik heel erg last van afscheiding en niet bruin of bloed of iets maar gewoon afscheiding maar dan meer dan normaal ik voel het soms gewoon lopen .</p><p> Zijn er meer die dat plots kregen want bij m'n andere 3 had ik dat helemaal niet zo erg toen ik in verwachting was .</p><p>Ik vind maandverband of inlegkruisjes drama dus vaak van ondergoed verwisselen is er wel bij </p>

Hey, hier heb ik ook flinke last van gehad. Zelfs zo erg dat ik me er ongemakkelijk bij ging voelen. Vaak 2x per dag schoon ondergoed aan moeten doen en uiteindelijk inlegkruisjes gaan gebruiken. Na de bevalling was alles snel weer normaal.

Is een herkenbaar "kwaaltje" echter is het niet verstandig om inlegkruisjes of iets te gebruiken.  Maar evt.  Idd vaker schone onderbroek aan. Dmv inlegkruisje of maandverband is de kans op een vaginale schimmeltje groter aanwezig. 

Ik heb het eigenlijk al vanaf t begin van de zwangerschap erger dan normaal. Ze zeggen wel dat t juist wat wateriger zou moeten zijn. 
In mijn geval is het juist wel wat dikker, klonterig en snotachtig. Haha sorry voor de details. Heb er verder geen last van. Heb geen jeuk of pijn en het stinkt niet. Ik gebruik wel dagelijks inlegkruisjes maar dit doe ik echt altijd. 

Terug
Bovenaan