afscheiding

Hoi Allemaal
Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger en had vanmorgen iets roze en heel lichtbruine afscheiding , ik maak me nu best wel zorgen of is dit normaal .
IK heb geen last van buikpijn , maar wel van mijn onderrug.
Ik ben bij de vk geweest maar die kan nog niks zien in zo'n korte tijd .
Ik hoop dat er snel gereageerd wordt.
Liefs Tinus
 
Hoi Tinus,

Ik heb ook in het begin bruine afscheiding gehad.
Dat had verder niets te betekenen. Je vagina is nu meer doorbloed, waardoor er bij niezen, hoesten, persen (ontlasting) al een bloedvaatje kan knappen.
Zolang je niet veel helderrood bloed hebt en geen ontzettende krampen in je onderbuik is er niets aan de hand.

Sterkte.
gr. Monique
 
Hoi Tinus,

Ook ik heb af en toe wat donker bruine afscheiding.
Ik ben hier ook best onzeker over.
Maar het berichtje van Monique geeft al aan dat het vaker voorkomt.
Ik heb hier op het nov. forum een vraag over gesteld, misschien heb je ook wat aan de evt. reacties.
Ik heb hem net gesteld dus een ractie zal er nu nog niet zijn, misschien staan er morgen een paar op!

Groetjes, Monique2
 
Hoi Tinus, ook ik heb hier last van gehad. Bij mijn was een paar dagen na dat ik ongesteld had moeten worden. Het kleurde eerst iets lichtbruinig. Volgende dag roze, toen een druppel bloed en de dag erna weer lichtbruinig. Het was allemaal minimaal, maar het is allemaal oke. Heb een echo gehad met 6 weken, en het hartje klopte al. Heb gevraagd wat het zou kunnen zijn, maar ze hebben geen idee. Kan van menstuatie afkomen of een bloedvatje, maar het kan er in iedergeval bij horen.
groetjes ilona
 
Ik had geen afscheiding, maar wel enorme rugpijn. Volgens mijn arts was het (zwangerschaps)Ischias en heb fysio gehad. Ik dacht dat dit alleen voorkwam bij dikke buiken, maar ik had die pijn al vanaf het begin. Hormoonkwestie...

Ga lekker naar de fysio en laat je behandelen. Doet pijn, maar je wordt er wel beter van. Anders zit je dalijk in bed als je dikker wordt...
 
Bruine afscheiding is vaak inneselingsbloeding wat er later uitkomt, als het niet gepaard gaat met buikkrampen is het niks om je zorgen om te maken. Helder bloed kan ook voorkomen mn na de sex, bloedvaatjes knappen snel. Zolang het niet veel is kan dit ook geen kwaad.

Liefs Sas
 
Terug
Bovenaan