afscheiding

Kan het dat je afscheiding zo dun als water word en wit van kleur is tijdens de zwangerschap? en als je opstaat dat het er gewoon uitloopt langs je benen?
 
Nee hoor,

Ik heb dat ook sinds week 26. Ik schrok me eerst rot, het leek wel een soort van bleke dunne melk dat langs mn benen liep.

Ik dacht dat ik zou gaan bevallen. Maar de vk zei dat vruchtwater een hele specifieke geur had en wat uit mij droop (lekker verhaal he, ik ben blij dat je anoniem kunt schrijven) was geurloos. Het was dus gewoon afscheiding.

Ik heb er nu (33 weken0 nog steeds af en toe last van, het lijkt wel of je plast, maar er is echt niks aan de hand, gewoon goed schoonhouden en vaak van ondergoed verwisselen.
 
Hoi,

Bekend verschijnsel.Bij mij is het al weken dun en wit.Liep 2 keer langs m'n benen,erg vervelend als je in de sauna bent,haha.
Ik gebruik gewoon inlegkruisjes,wel vaker verschonen met dit warme weer.
Sterkte ermee.

Liefs Anne35 26wkn.
 
Is normaal heb ik ook, al moet ik wel zegen dat het minder is geworden sinds ik met candira druppeltjes was. ze zijn van het merk aromed. (paarse verpakking)Ze zijn bedoeld voor zwangeren en 100% natuurlijk

Ik heb de tip van iemand van het forum (renate?) Ik druppel iedere ochtend wat op een washandje met lauw water en daar was ik mezelf mee. Werkt heel goed, je kunt ze in natuurwinkels kopen en in de grotere etosfilialen.

groetjes
 
hoi anoniem

ik had het laatst ook. ik liep naakt door het huis omdat ik net wilde gaan douchen...voel ik opeen ook iets vloeien, ja hoor...witte afscheiding..hihi
gr. sandy
 
Terug
Bovenaan