afscheiding

Hi Meiden,

Ik blijf liever anoniem omdat ik nogal een intieme vraag vind. Zijn er nog meer die last hebben van heel veel afscheiding? ik ben laatst nog bij mijn huisarts geweest, omdat ik dacht dat het weer een schimmelinfectie was, maar dat bleek niet zo te zijn. Zou het iets anders kunnen zijn? ik maak me eigenlij best wel zorgen.


 
Nee joh niks aan de hand, bij mij liep het af en toe zelfs langs mn benen. er is wel een middeltje, ik heb dat van iemand van dit forum. Het heet Candira en is van Aromed. Je kunt het kopen in de grotere etos en natuurwinkels en de tuinen. het is speciaal voor zwangeren en je hebt er minder afscheiding mee en het houdt je heel schoon.
 
kijk effe bij het berichtje "druppeltjes" van een anoniem een stukje hieronder. Daar geeft iemand een tip over wat je bij veel afschieiding kunt gebruiken,

groetjes Marijke

 
nee hoor is heel gewoon, zoalng t inderdaad maar niet stinkt og van kleur veranderd, ik heb t ook, mijn tip: lactacyd femina gebruiken dat verminderd t wel wat. succes
 
Ik heb er ook 'last' van. En dat te bedenken dat zoveel zeggen; o lekker 9 maanden niet ongesteld. Nee niet ongesteld maar toch aan het regelen met inlegkruisjes e.d. Maar goed het hoort erbij en het is niet pijnlijk dus valt best mee. Als dit het ergste is valt het nog wel mee. Niet ongerust maken dus en lekker genieten van je zwangerschap.
 
hoi
ik heb het soms zo erg dat als ik naakt in de badkamer sta, om me te gaan douchen dat ik het eens langs mijn been voelde druppen..iehhh.
heel normaal denk ik. ik draag overigens wel altijd inlegkruisjes, heb namelijk geen zin in een kleffe broek, en ik verschoon ze gewoon heel vaak zodat ik het broeien probeer te voorkomen.
gr. sandy
 
Terug
Bovenaan