Afscheiding....

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje aan jullie. Heb sinds vanmiddag roze/licht bruine afscheiding. Ik ben nu ongeveer 4 wk en zou graag willen weten of dit normaal is in het begin. Ik maak me behoorlijk zorgen, want dit had ik dus ook vaak net voor ik ongi moest worden. Ik hoop dat het wel goed gaat> Is het soms innestelbloed?? Dan had ik dit toch eerder moeten hebben???

Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen
Alvast bedankt

Liefs Lieke.
 
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik was al 10 weken zwanger voor ik erachter kwam. Naar mijn idee ben ik 'gewoon' 2keer ongesteld geweest, maar dat was dus niet zo. De 1e keer had ik ook roze/bruine afscheiding, en de 2e keer helder bloed. Maar dus wel zwanger, en alles prima in orde!
Ik hoop dat het bij jou ook zo is.
Groetjes,joke
 
hoi

ik had t ook, die afscheiding. helemaal paniek - maar naar ik nu begrijp kan het ook nog oud menstruatiebloed zijn en zo. je eerste 12 weken zijn gewoon wat onzeker, dat is nou eenmaal zo, of je die afscheiding nou hebt of niet.

groet ilse 33wk
 
Hai Lieke,

Ik verloor wat innestelbloed in de 6e week. Dit kan voor iedereen verschillend zijn. Ik ben morgen 12 wk en alles is daarna verder goed verlopen.
Sterkte, ik wens je een gezonde zwangerschap.

liefs
Merijntje
 
Terug
Bovenaan