afscheiding

hallo allemaal mijn naam is bianca en heb al een zoontje van 3 jaar ik ben super blij met deze zwangerschap omdat ze eerst zeiden dat ik mischien geen kinderen meer kon krijgen omdat ik geopereerd was aan kiestes maar gelukkig ben ik nu al bijna 24 weken zwanger de eerste was een moeilijke bevalling hopen dat deze iets minder is van deze zwangerschap heb ik heel veel blaas onsteking en hele erge banden pijn kan niet lang en ver lopen en ik heb de laatste 2 wekne ong last van groene afscheiding heeft iemand dat wel eens gehad laat me er eens iets over horen groetjes bianca o ja en mirjam mijn dinnetje de groetjes van mij
 
hoi hoi

fijn voor je dat het were is gelukt, geniet ervan. ik heb ook sinds een week last van groenige afscheiding. heb al drie keer een schimmelinfectie gehad maar me afscheiding is nooit groen geweest nu dus wel. geen idee wat het is.

liefs
 
Ik heb het nooit gehad, maar zou het toch even melden bij de VK als ik jou was. Die kan even kijken of het toch een infectie is of zo.
Een schimmelinfectie geeft meestal witte afscheiding, maar er zijn natuurlijk ook andere infecties in dat gebied mogelijk, en dan kan je dat volgens mij maar beter laten behandelen.

Groeten,

N.
 
Zou maar even naar de huisarts gaan als ik jou was, het is hoogstwaarschijnlijk een infectie. Heb dat een aantal jaren geleden ook gehad.
Denk dat het niet goed is om er mee door te lopen.
 
ja ik had het al gemeld aan de gynacoloog en die heeft een kweek afgenomen maar moet een week w8ten op de uitslag infecties heb ik heel vaak gehad maar dit niet.maar ja ik zie wel wat eruit komt.bedankt alvast.
 
He bianca!
Ik heb me ma eens gevraagt over je groene afscheiding en zij denkt zelf aan een ontsteking ofzo van binnenuit,maarja ze is natuurlijk geen huisarts ofzo.Maar we wachten nog even af tot maandag. dikke kus mirjam
 
Terug
Bovenaan