afscheiding

Hallo,

even een vraagje, misschien niet zo'n gezellig onderwerp, maar ik maak me er een beetje zorgen over.
Ik heb sinds ongeveer een week last van behoorlijk veel vaginale afscheiding. De afscheiding is een best dikke substantie, kleurloos en het ruikt ook niet vreemd ofzo, maar ik vraag me toch af of dit normaal is.
ben nu bijna 29 weken zwanger.
alvast bedankt.
 
het schijnt normaal te zijn als je zwanger bent dat je meer afscheiding hebt dan normaal dus maak je maar geen zorgen hoor er is niets aan de hand!! geniet lekker van je zwangerschap!! liefs remona
 
Is normaal, ik heb het wel minder nu ik mezelf met een spulletje was voor zwangeren. Het heet candira van aromed.

Je koopt het bij de natuurwinkels en de Etos. Het voorkomt ook schimmels en is helemaal natuurlijk. Ik heb het van iemand van dit forum en ik vind het echt DE oplossing tegen overmatige afscheiding.

groetjes Wieneke
 
Ik heb ook veel afscheiding gehad, ik heb wel eens de vk gebeld omdat ik dacht dat de vliezen gebroken waren! Nu gebruik ik ook die druppeltjes van candira om mezelf mee te wassen. Sochtends en savonds. Helpt erg goed, neem niet die lactacyt dingen, daar wordt het alleen maar erger van. En draag katoenen ondergoed, dat helpt ook, en geen inlegkruisjes, maar dat wist je al,

liefs Elke
 
Terug
Bovenaan