Afscheiding?

Hoi,

Ik heb een vraagje over afscheiding.
Het ruikt bij alleen niet echt fris,
maar het is wel heel helder van kleur.
Kan het dan kwaad of niet?
Voel me verder perfekt hoor, dus geen reden tot paniek, maar vroeg me af of meer van jullie dit hadden.

Succes allemaal met de zwangerschap.
 
is heel normaal hoor,je hebt nu meer afscheiding,het beschermt je tegen infecties...ik heb er ook last van,gebruik nu dus ook overdag steeds inleg-kruisjes,omdat ik anders aan het verschonen blijf!!

jij ook succes met je zwnagerschap!
 
hoi

afscheiding ruikt naar mijn idee nooit echt fris. altijd beetje zurig ofzo.
ik heb er ook heel veel last van. soms loopt het echt langs mijn benen (ja sorrie voor de details).
ik draag ook elke dag inlegkruisjes...ik vreet ze kan je wel zeggen, anders loop ik de hele dag in een natte broek, en kan ik wel 10x perdag een schone aan trekken.

groetjes v sandy
 
Het kan ook zijn dat je last hebt van garnerella (of gardnerella), dat is een bacterie die altijd in de vagina te vinden is (niks ernstigs dus) maar soms raakt de balans verstoord en dan gaat het onaangenaam ruiken. Als je niet zwanger bent krijg je daar tabletten voor en dan is het met een dag of 3 over.

Ik heb dat zelf wel eens, ik heb het nu ook weer alleen ruikt het nu anders, maar nog steeds onaangenaam in ieder geval. Ik heb nu zalf gekregen die ik moet inbrengen, helpt het niet dan krijg ik er niks meer voor tot na de bevalling, omdat het eigenlijk niks ergs is. Het is alleen voor jezelf en partner niet zo aangenaam maar kwaad kan het niet.

groetjes, jane
 
mijn afscheiding is iedere dag anders dan weer geel dan weer doorzichtig dan wit dan dun dan dik echt van alles wat dus. maar bij mij ruikt het niet er zit gewoon geen geur aan. ik denk dat het ook per persoon verschilt. Mijn huisarts heeftgezegt zolang het niet jeukt of irriteert doen ze niks. dus je kan het laten nakijken, maar als je verder geen klachten heb lijkt het mij niet noodzakelijk.
 
Terug
Bovenaan