Afscheiding

Hoi Dames,

Ben zwanger van de tweede Nu zo'n 9,5 week. Ik heb ontzettend veel last van afscheiding. Ik gebruik al van die speciale waszeep. Maar niets helpt. Herkennen jullie dit of hebben jullie andere middeltjes?

Graag jullie reacties!
 
hoi hoi

ja heel herkenbaar. ik heb even overlegt met mijn vk en die vertelde dat als je te vaak wast je het juist stimuleerd en het alleen maar meer word.
ik heb ook begrepen dat zo lang het heldere en niet stinkende afscheiding is er niets aan de hand is. het is heel vervelend maar als ik mijn vk moet geloven is er weinig aan te doen.
sterkte

groetjes laura79
 
Inderdaad niet teveel 'boenen'..en zeker niet met die speciale zeep of andere middeltjes, liefst 1 a 2x per dag gewoon met niet al te warm water. En mischien overbodig te zeggen dat je het beste katoenen slipjes kunt dragen. Dus even geen knellende sexy kanten/polyamide/elastaan/viscose/nylon strings.. maar lekker zittende katoenen tenten..! (bv. simpele katoenen zwangerschapsslips van Hunckemoller)
Ik heb het ook gehad en buiten dat het wel vervelend is, is het normaal en kan het geen kwaad. Succes en geniet van je zwangerschap!
 
In het begin van mijn zwangerschap had ik daar ook veel last van, van de vk kreeg ik toen de tip om ipv met zeep alleen maar met water te wassen en slechts af en toe met een klein beetje wasgel. Dit heeft bij mij erg goed geholpen want ik heb er geen last meer van. succes

groetjes inge
 
Hoi dames,

Heel erg bedankt voor jullie tips! Meer tips zijn altijd welkom! Ik dacht zelf ook al dat het door die zeep juist erger werd! Ga gelijk stoppen! Heel irritant is het wel!
Groetjes!
 
Terug
Bovenaan