afscheiding

Hoi allen, ik hoor wel eens dat afscheiding niet goed is en kan duiden op een zwangerschaps vergiftiging. Nu heb ik al altijd last van afscheiding gehad, maar nu dus ook. Gisteren had ik last van steken in m ´n maag. Is dit alles normaal? Ik ben nu 8 wkn zwanger. Groetjes C.J.
 
Wat een onzin over dat afscheiding niet goed is ik zou je vertellen dat ik mijn hele zwangerschap lang last heb gehad van afscheiding! dus ik zou me niet bang laten maken joh!!
 
Ik heb ook behoorlijk wat afscheiding, nu 14 weken zwanger en tijdens mijn 1e zwangerschap ook.
Logisch dat je onzeker bent, helemaal niets mis mee, maar ik heb niet eerder gehoord van een zwangerschapsvergiftiging met 8 weken, dus probeer een beetje rustig te blijven.
 
Zolang de afscheiding gewoon van kleur is e.d. zal ik me inderdaad ook geen zorgen maken. Ik heb alleen tijdens deze zwangerschap ook nog last gehad van een schimmelinfectie. Ondanks dat je zwanger bent, kan je ook nog gewoon andere dingen krijgen, het hoeft dus niet altijd aan de zwangerschap te liggen. Al blijkt een schimmelinfectie tijdens de zwangerschap iets vaker voor te komen. Maar als je daar last van hebt zijn er nog iets meer symptomen nodig dan alleen wat meer afscheiding. Praat er anders gewoon over met de verloskundige, die weet echt heel veel.
 
Terug
Bovenaan