afscheiding

Sinds afgelopen dinsdag weet ik dat ik zwanger ben.
Nu heb ik een vraagje over afscheiding.
Soms heb ik bij het afvegen dat er iets afscheiding is.
Is dit normaal of is dat een slecht voorteken?

Groetjes van Caroline
 
Hi!

Ik heb ook 'last' van witte afscheiding en ik heb toen ook op het forum gevraagd of het normaal was. Ik heb toen van meerdere mensen de bevestiging gekregen dat het normaal is en dat zij het ook hebben. Dus je hoeft je geen zorgen te maken. Het is bij mij trouwens inmiddels wel minder geworden (ik ben nu 9 weken zwanger).

Groetjes,
Sandra
 
Ikheb daar ook last van. Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook. Het heeft te maken met het veranderen van de baarmoederslijm, etc. Omdat je zwanger bent.  De dokter zei dat het anders met je ongesteldheid uit je lichaam was gekomen. Nu zwanger bent kan je dit hebben. Ook als het lichtgroenig/gelig is hoef jeje dus geen zorgen te maken. Het wordt inderdaad minder hoe ver je bent. Greetz
 
Hoi,

het hoeft niet altijd over te gaan, ik heb juist gedurende mijn hele zwangerschap veel meer last van afscheiding, met helaas de bijbehorende nare luchtjes. Dit had ik ook bij mijn eerste zwangerschap.

Gelukkig is er wel een middeltje voor, Candira van Aromet. Verkrijgbaar bij de drogist in druppelvorm en spray. (laatste vind ik prettiger)

Ik dacht ik zet het er maar even bij, voor het geval dat het ook aan blijft houden bij jou.

Groetjes Mosy
 
Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Ik hoop niet dat het de hele zwangerschap zal duren, maar het is prettig te weten wat ik dan kan gebruiken.
Ik ben in ieder geval gerustgesteld.

Groetjes van Caroline
 
Hallo Carolien

In het begin van mijn zwangerschap had ik niet veel last van afscheiding, gewoon normaal.
Maar hoe verder ik vorder in de zwangerschap hoe meer afscheiding ik heb.
Het ruikt niet ofzo, maar bij mij is het erger geworden.
Het zijn allemaal dingen die erbij horen.

Groetjes Anita 34/3 weken
 
Hoi

Mijn afscheiding werd ook steeds meer. aan het eind had ik inlegkruisjes in omdat ik mij anders echt de hele tijd nat voelde alsof ik in mijn broek had geplast. Na de bevallling en de vloeiweken ging het bij mij pas over. Geeft niks, wel vervelend.
 
Terug
Bovenaan