afscheiding

Ik heb iets vreemds. En misschien is het wel helemaal niet vreemd maar graag jullie reactie.
Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en heb sinds 3 dagen s`ochtends ( alleen s`ochtends) een beetje bruinige afscheiding. Ik heb nu alweer allemaal doem senario`s in mijn hoofd.
Heeft een van jullie dit ook of weet een van jullie wat dit is ??
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit niet.

Alvast bedankt !!
 
Hoi

Ik heb dit ook gehad rond de 11 weken. Dit is oud bloed. Zolang het bruine afscheiding is geeft het niet, zodra het helder rood wordt moet je ffe de verloskundige bellen. ook dit hoeft niet zoveel te zeggen. Ik heb rond deze tijd ook een heftige bloeding gehad, geen pijn alleen bloeden. Je schrikt wel maar er was gelukkig niets aan de hand. Wel had ik daarna veel last van bruine afscheiding. Maar dit is verder niet erg.

Ik hoop dat je wat gerustgesteld bent!

Gr. Nacny
 
Hallo,

Het wil allemaal niet zo veel zeggen. Maar ik ga je toch ook mijn verhaal vertellen. Ik ben voor de tweede keer zwanger. De eerste zwangerschap verloor ik alleen bruine afscheiding verder niks, geen krampen, helder bloed etc. Ik verloor het ook niet de hele dag en had toch  een miskraam. De tweede zwangerschap had ik precies hetzelfde, helemaal in paniek natuurlijk. Dit keer was het allemaal wel goed. Ik wil hiermee zeggen, dat je het even in de gaten moeten houden en anders even je verloskundige bellen, al zullen die niet heel veel doen omdat het er niet op ''lijkt''.
Heel veel succes en ik hoop dat alles goed is.

groetjes kirsten
40w4d
 
Terug
Bovenaan