afscheiding

Oohhh  echt... ik heb er zo'n last van. Echt niet normaal meer. Moet soms wel 3 keer per dag een schoon broekje aan doen en met een inlegkruisje gaat het vies ruiken(sorry hoor)Zijn er meiden die tips hebben voor mij om het wat comfortabeler te maken??? Bij mn eerste had ik er helemaal geen last van.

gr Linda mama van Charlotte(30-07-05)

sorry voor de vieze praat hahaha

ik heb er ook last van.gedurende de dag voelt het gewoon nat aan daar beneden,iehh...2 keer per dag een schone onderbroek aan en met de blote billen in bed om te luchten.meer kan je niet doen.
groetjes karin

Hoi,

Ik heb er ook last van. Dus maar gewoon een tampon gebruiken of een inlegkruisje.
En ik las ergens dat je s'nacht zonder onderbroek moet gaan slapen lekker laten luchten!
Jaja het is wat al die raare zwangerschapkwaaltjes!
Succes ermee!

Gr .Charlotte_26

Bah, ik ken het, niet zo erg als jij beschrijft maar ik vind het ook vies ruiken. Of het echt vies ruikt of dat het door mijn verbeterde geur komt, ik weet het niet.
Maar vaak verschonen denk ik.
Een tampon zou ik niet doen hoor, dat kan toch gaan broeien en juist onhygienisch worden en daar zit je niet op te wachten in de zwangerschap lijkt mij.

Fijn om te lezen dat het dus niet abnormaal is....ben net zwanger van de eerste, en dacht vorige week bij mezelf...."help, veel meer afscheiding dan anders...is dit normaal"!
Ja dus! Wellicht beetje naief van mij, maar hoe kan ik het weten....   Geloof niet dat het een onderwerp is, dat men ook aansnijdt als je zwanger bent.

Wat ik wel weet, is dat je juist van het regelmatig (lees: bijna altijd) van inlegkruisjes weer meer afscheiding kunt krijgen. eigenlijk zou je die normaal gesproken ook niet vaak moeten gebruiken. Maar ja, wat dan wijsheid is....

Ook hier heel herkenbaar! Bij de eerste had ik daar ook niet zoveel last van. Nu dus veel meer. Nu dus maar veel wasjes draaien met onderbroekjes!

Groetjes,
Leeuwtje

Jaja, ook hier heel herkenbaar. bij mijn eerste kindje had ik er ook veel last van, nu dus weer... Maar ja, het hoort erbij (denk ik dan maar) haha. En idd, draaien maar met de broekjes!

Groetjes,
Mamamoi  

Terug
Bovenaan