Afscheiding?!?

Hey Astrid,

Dat is niet raar hoor! Het hoort bij zwanger zijn! We hebben er allemaal in meer of mindere mate last van.

Geniet van je zwangerschap he.

Groetjes Petra

Schijnt inderdaad heel normaal te zijn. Ik heb er zelf ook last van. Ik droeg eerst inlegkruisjes, maar als het warm weer is vind ik dat niet lekker zitten (niet zo fris). maar ja, zonder iets is soms ineens ook erg onprettig......

Groetjes,
Willemijn.

Hallo Astrid,

we hebben het inderdaad allemaal, dus niks geks. Inlegkruisjes zou ik in ieder gval vermijden want die verergeren de boel alleen maar. Beter is om katoenen ondergoed te dragen en bij erge afscheiding gewoon een keertje extra schoon ondergoed aandoen.

Groetjes
Bibi

Hey meiden,

Ik hoor heel vaak ook bij andere topics dat inlegkruisjes alles erger maken en vooral ook met schimmels etc. Maar ik heb daar dus echt geen last van he. Ik zou niet zonder inlegkruisje kunnen want dan vind ik het juist heel erg vies in je onderbroek en er doorheen dus he. Kan ik echt mezelf een paar x per dag wel omkleden en zoveel kleren heb ik niet hahaha..

Ik gebruik ze van alldays normall fresh daar zit een heerlijk geurtje aan. Tis gewoon fris elke keer als je je verschoont en ik heb daar nog nooit irritatie van gekregen. En ik gebruik ze echt de hele dag door! Misschien is het voor iedereen anders maar ik zweer er bij en zou echt niet zonder kunnen en willen. Ik vind het juist stinken zonder inlegkruisje haha...nah ja lekker praatje weer he.

Groetjes Peet

Terug
Bovenaan