afscheiding

haai,

ben bijna 9 weken zwanger en vroeg me af of het normaal is dat ik meer afscheiding heb dan anders... ik kan me niet herinneren dat ik dit bij de zwangerschap van mn zoontje ook zo had. (klinkt gek, maar blijf aan het afvegen...)

groetjes arianne

Hoi Arianne....ik ben 27 weken zwanger en ik heb het ook hoor ik voel me ook erg vies haha maar ja ik had het bij mijn dochter ook..ik gebruik lactacyt doekjes elke keer als ik naar het toilet ga dat helpt wel!!!....sucses ermee...

haha, ja ook ik erger me eraan
voel me gewoon vies daardoor en het lijkt ook niet weg te gaan
had er voorheen ook wel last van maar nu is het vele malen erger. toen ik nog niet zwnager was gebruikte ik wel eens zo'n vaginaal douche, maar weet niet of dat kwaad kan nu ik zwanger ben. Uit alle voorzorg gebruik ik m dus niet...
maar zo'n doekjes ban bijv lactacyd zijn dan een uitkomst!!

ik heb er geen last van, voor de zwangerschap ook niet echt. maar zijn vrouwen die sowieso al meer afscheiding hebben, continu of bij menstruatie of juist bij zwangerschap. ik las hier ergens dat een vrouw ineens begreep waarom het witte vloed heette.
succes en verder de gebruikelijke spullen erbij pakken denk ik dan, inlegkruisjes en idd lactacyd doekjes
groetjes sabine

hey hoi
ik ben 31 weken en heb nu tijdens de zwangerschao er ook meer last van.
som vind ik het ook wel irritant. loop je net ergens en ja dan ineens wat meer last van. dat voelt niet zo fijn.
ik gebruik soms ook wel eens gewoon een wc papiertje in plaats van inleg kruisjes.
ik krijg anders op een duur last van inleg kruisje. van de plakrand.
succes ook ermee.
groetjes van mij

Inlegkruisjes schijnen te gaan broeien ofzo maar ja, als je er veel last van hebt dan is om het uur een schone onderbroek aan doen ook geen optie natuurlijk :)

Ik hoorde juist weer ergens dat je geen lactacyd moet gebruiken tijdens de zwangerschap omdat je hele zuurtegraad anders is dan normaal en je niet anders dan water mag gebruiken.

Ach ja, ik gebruik zelf ook inlegkruisjes, alldays heeft een goede klant aan me want ben de hele dag aan het verschonen maar voel me wel wat frisser. Er mag zoveel niet ;-)

Hey hey,

Ik merk idd ook dat het nu weer erger word, bij mijn eerste zwangerschap van mijn zoontje had ik dit ook.
Ik ben dan ook lactacyd gaan gebruik de wasemulsie en merk ook echt dat het helpt.

Of dat de zuurtegraad tekort doe ik heb geen idee ik gebruik het al een aantal jaren inmiddels en dagelijks en heb er verders geen last van.
Het geeft me toch een fris en schoner gevoel.

Terug
Bovenaan