Afscheiding:(

Hoi Allemaal,

Hoe is het met jullie?
Hier alles prima en lekker genieten van mijn verlof.

Ik heb alleen last van afscheiding die ontzettend ruikt(sorry beetje onsmakelijk)? Verder geen jeuk en zo. Iemand hier ook last en misschien tips om hier iets aan te doen of moet ik gewoon maar even naar de huisarts?

Groetjes Karin

nee geen last van, wel eens gewone afscheiding maar het ruikt niet. Inderdaad even huisarts of vk. Voor het zelfde geldt in het afscheiding met eiwitten erin.
Toen ik namelijk eiwit in de urine had, had ik ook last van afscheiding, maar ook niet ruikend. Wel met een beetje oranje kleur toen. Maar zou wel het zekere voor het onzekere nemen.
Misschien is het een schimmelinfectie ofzo. Je bent nu extra gevoelig he! vergeet dat niet.

he, had al geantwoordt maar zal opnieuw moeten.
Wel last van afscheiding, maar zonder geur.
Toen ik eiwit in de urine had, had het een beetje oranje kleur. Misschien is het slim om even vk te bellen of anders inderdaad huisarts. Liever zeker dan het onzeker nemen toch.
Voor het zelfde geldt is het een infectie, je bent nu vatbaarder. succes

hoi,
ligt eraan wat voor kleur het is..
ik heb het namelijk ook bij mij is het een beetje wittig gelig.. dit schijnt normaal te zijn. maar als je het niet vertrouwd even contact opnemen.
bij mij ruikt het ook.. wat je kan doen is elke dag goed wassen zonder zeep of met lactacyd. dat gebruik ik en het werkt goed! of vaker per dag wassen!
de geur blijft dan langer weg.
ik gebruik ook inlegkruisjes met name ook omdat ik iets urineverlies heb. (bijwerking van de vorige zwangerschap overgehouden :p )

als je het niet vertrouwd huisarts of vk bellen!

Liefs, Christien

Hey,

Heb ook meer afscheiding als normaal, en ruikt ook anders als normaal.
Ik gebruik juist geen lactacyd (vk raad het overigens ook af). Je ph enzo is al anders dankzij zwangerschap, dus dit zou ook weer invloed kunnen hebben. Gewoon met water wassen (inderdaad ZONDER) zeep moet voldoende zijn
Als je inlegkruisjes gebruikt, vervang ze dan echt regelmatig. Beter is nog om (als dit haalbaar is, weet neit hoeveel uitscheiding je hebt) om 1 of twee keer per dag schoon ondergoed aan te trekken.

Liefs,

T

Terug
Bovenaan