Afscheiding:(

Hoi Allemaal,

Hoe is het met jullie?
Hier alles prima en lekker genieten van mijn verlof.

Ik heb alleen last van afscheiding die ontzettend ruikt(sorry beetje onsmakelijk)? Verder geen jeuk en zo. Iemand hier ook last en misschien tips om hier iets aan te doen of moet ik gewoon maar even naar de huisarts?

Groetjes Karin
 
Hoi, als het verder niet korrelt, vreemde kleur heeft of er simpelweg anders uitziet hoef je niet persé naar de dokter, veel afscheiding is normaal. De enige goeie tip die ik ooit heb gehad is twee (katoenen) onderbroeken aandoen en tussen de twee in een inlegkruisje. Verder als je gaat slapen geen ondergoed dragen, zoveel mogelijk laten luchten dus.

Succes!
 
Hi Karin,

Ik denk ook dat het gewoon te maken heeft met de hormoonsveranderingen, maar voor de zekerheid zou ik de huisarts gewoon even bellen. Kan geen kwaad.

Groetjes "zwanger van nummer 2"
 
Hoi,

Als het goed is ga je nu elke week naar de vk, dus ik zou zolang je geen last hebt wachten tot je weer moet en het daar even aangeven, ik had voor mijn bevallingen ook afscheiding maar weet niet of die sterk rook!
Succes alvast met alles!!

Gr MJ
 
Ik vind mijzelf de hele zwangerschap eigenlijk al stinken.
Meer afscheiding heb ik nu idd ook (36 wkn) maar volgens mij hoort dat erbij.
Wel voelt het ook wat beurs van onder, zijn er mensen die dat herkennen??
 
Hoi Petra, ik zou het zeker wel serieus nemen, misschien heb je wel een vaginale schimmelinfectie en die is heel goed te verhelpen. Het kan toch geen kwaad om even langs je huisarts te gaan. Als het wel een schimmelinfectie is en je laat het zitten, kan je baby daar last van krijgen na de geboorte. Misschien kan je huisarts even een uitstrijkje maken en weet je het in ieder geval zeker! Succes, groetjes, Assepoester
 
Er is al naar gekeken en er was niks mis.
Maar volgens de huisarts was het onder invloed van hormonen heel vaak dat je anders gaat ruiken en dat in combi met mijn normaal al scherpe neus en nu bijna superieure geur, snap je misschien het probleem
maar niks aan de hand dus, groetjes Petra
 
Terug
Bovenaan